8 Şubat 2013 Cuma

Bernardo Sanıldığı Gibi Kaliteli Bir Kurum Değil Mi?


Bir kaç haftadır Bernardo ile ilgili şikayetler duymaya başladım. Önce her markada olur böyle şeyler dedim ama şikayetlerin kaynaklarına ve içeriklerine bakınca göz ardı edemeyeceğim şeyler olduğunu gördüm. Her Şeye Rağmen Hayat Güzel bloğunun sahibesi Bernardodan aldığı bardak takımlarının soyulmaya başladığını yazmıştı. Kendisine makinede yıkamaması gerektiğini söylemişler, o elde yıkamasına rağmen soyulmaya başlamış. Bernardo yetkililerine talimatlara uygun kullandığını belirtmesine rağmen, kullanıcı hatası diyerek kendisiyle ilgilenmemişler. Detaylı bilgiyi kendi yazısından da okuyabilirsiniz. Altındaki yorumları okuduğumda da Bernardo ile ilgili şikayeti olanlar vardı. İnternetten araştırdığımda şikayet varda bir sürü şikayet okudum. Birisi almış olduğu yemek takımlarında solma olduğunu söylemişti. Bernardonun altına yazdığı cevap, yıkama garantisi yoktur, Ürün değişimi yapılamaz. 
Ne kadar ukalaca bir cevaptı bu. 
Ben kahvaltı takımlarımı ve günlük yemek takımlarımı şu postum ve şu postum da paylaşmıştım.
Daha sonra, Bernardo ziyaretlerimden birinde görmüş olduğum yeni bir kahvaltı takımına vuruldum ve almış olduğum kahvaltı takımıyla onu değiştirmek istedim. 
Yetkili bana şöyle bir uyarıda bulundu ;
Yalnız bu daha önce almış olduğunuz takımların sonsuz yıkama ve yedek parça garantisi  bulunmakta ancak bu yeni alacağınız takımların hiçbir garantisi yoktur. 
Ne kadar ilginçti, Bernardo bir çok ürününde aynı kelimeleri kullanamaya başladı. Onca para verip aldığımız ürünlerde hiç bir garanti yok. Vazgeçtim tabi değiştirmekten, yani sonuçta her gün kahvaltı yapıyoruz elde yıkayacaksam makine neden alıyorum. 
Daha sonra bu şikayetler üzerine internet sitesine girdim ve bu kez  12 kişilik yemek takımımı inceledim, altındaki küçük yazıda elde yıkama yapınız diyordu. Şok oldum nasıl olur ya. Nasıl bir kurum burası ,daha önce öyle bir ibarenin orada olmadığına eminim. 12 kişilik bir sofra kuran biri nasıl elde yıkama yapabilir. Nasıl bir kurum burası. Çoğu insan kahvaltı takımı da dahil 2000 lerde para vererek çeyiz takımı alıyor ve gayette memnun hiç bir problem yaşamıyor, biz bu kurumdan bir tabak takımına neredeyse o kadar para verip sırf desenini beğendiğimiz için aldığımız tabaklara makinede yıkama garantisi alamıyoruz. 
Hemen kuruma mail attım. Eğer makinede yıkama garantisi vermiyorsanız iade etmek istiyorum diye. Şuan sinirden çatlıyorum.
Sizden ricam Bernardodan bir şey almayı düşünüyorsanız biraz durun bekleyin, çünkü size yıkama garantisi verseler de kullanıcı hatası vs. diyerek zaten verdikleri garantiyi de hiçe sayıyorlarmış. Hadi kendinize iyi bakın yeni bir dedikodu da görüşmek üzere XO XO..

20 yorum:

  1. bernardodan alışveriş yapan arkadaşlardan hiç güzel yorumlar okumadım bende...
    iade bile almıyorlarmış :(

    YanıtlaSil
  2. Neredeyse tüm çeyizlerimi Bernardodan aldım canım inşallah ilerde bir sorun yaşamam çok üzüldüm şuanda alırken böyle davranmıyorlar çünkü demek ki her şey alana kadar

    YanıtlaSil
  3. GURME ŞİRİNE: Evet bende kullanan hiç kimseden iyi bir yorum duymadım baya problem yaşanıyormuş..
    BOŞNAK KIZI:Bende hemen hemen her şeyimi ordan aldım, aldığım şeylere tekrar dönüp bakmak adetim de değil, yemek takımlarım için elde yıkama ibaresini görünce şok oldum, Yetkililerle irtibata geçtim konuyla ilgili bilgi vericem..

    YanıtlaSil
  4. canıom ben evleneli daha bir sene olmadı tüm mutfak eşyalatrımı bernardodan aldım ve tam 3 bin tl ödedim.eşyaları kullandıkça ben de sıkıntı yaşadım bi kaç kez günlük aldığım pembe saplı çatal bıçak takımında paslanmalar oldu götürdüm aldılar yerine başka aldım ondada aynı problem oldu tekrar götürdüm verdim ben başka ürün almak istiyorum dedim sağolsun sube yetkilisi tabi dedi ve anneme pilav tenceresi aldım 100 tl tutarında idi.
    sonra kahvaltı takımının içerisinde olan şu kahvaltılık malzemelerini koyduğumuz kaseli fanuslu bişey var adını unuttum şimdi :)
    işte onda solma oldu alt büyük tabağında sonra bir baktım içerisine yerleştirilen kaselerde de gözle görülür fakat kısım kısım renk değişim grileşme oldu hemen sardım götürdüm
    şu şekilde açıkladılar
    şimdi bunlar seramikmiş bile olsa biyere çarpınca vs. kuş gözü kadar ,iğne ucu kadar bile çizik olsa içerisine su giriyormuş falan dedi bende yok istemiyorum dedim merkeze gönderdiler merkez kabul ettim telefon ettiler gelin başka ürün alın diye bnede gittim mini bir çaydanlık aldım. öle işte aslında çok kaliteli diğer tüm ürünlerinden hakikaten memnunum kesinlikle kaygıya falan düşmeyin mutfak ile ilgili herşeyi oradan aldım ben diğer ürünlerim de hiç sorunçıkmadı severek kullanıyorum bazen böyle sonuçlar çıklıyor tabi :)

    YanıtlaSil
  5. bende günlük yemek takımımı Bernardo'dan almıştım. Ve alırken makinede yıkamayın felan hiç bişey demediler bende yıkıyordum.Ama desenleri çok ufaktan soyulmaya başladı mağaza görevlisine söylediğimde ise mümkün olduğunca elinizde yıkayın dedi.Bende alırken böyle bişey söleseydiniz almazdım kesinlikle dedim. Ayrıca kırık parça garantisi veriyorlar ama oda yalan.Takımımın ek parçası olan salata tabağınıda almıştım kenarı kırıldı gidip sorduğumda ise bu takımın artık üretilmediğini tabaktan bulunmadığını söylediler.Oysaki alalı daha 1 sene oldu.Bunun açıklamasınıda biz böyle garanti olduğunu söylemiyoruz felan diye yalan söylediler. Bernardonun herşeyini çok beğeniyorum ama çok yalan söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  6. meryemcim destek verdiğin ve bu konuyu bloguna taşıdığın için teşekkür ederim. sikayetimvar.com da bernardoyla ilgili o kadar çok olumsuz yorum var ki,ben sıkıntı yaşayan tek kişi değilim..çeyiz alışverişini o kadar önemsiyoruz ki bi kere alınıyo,olmuşken iyisi olsun diyip kesenin ağzını açıyoruz ama verdiğimiz ücretin karşılığını alamamak ve aldığın ürün ve markada hayal kırıklığı yaşamak can sıkıcı...

    YanıtlaSil
  7. gerçek porselen magazlarına gerı donus yapmak farz o zaman..benımki kütahya porselen 8 yıldır ne bır solama ne yıpranma var..

    YanıtlaSil
  8. GÜNLÜKÇÜ BAYAN:Ne kadar şanslısın ki ilgilenmişler seninle, ama inan hiç ilgilenmedikleri bir sürü kişi var ,bu birazda aldığımız mağazadaki personel ilgisiyle alakalı sanırım. Yorumun için teşekkür ederim, sevgiler..
    GİGİ'NİN DÜNYASI: benim günlük yemek takımlarımda Bernardo, sonsuz yıkama garantisi var bilmiyorum artık nasıl olacak, bir tek kaşıklar için garanti yok onuda yetkili kişi hassasta yıkayın bişey olmaz demişti.
    Yorumun için teşekkür ediyorum, sevgiler..
    AŞGAANE: Ne demek canım, görmezden gelinecek bir konu değil, Bernardo çılgınlığı giderek büyüyor, belliki çok şımarmış bir kurumla karşı karşıyayız. Sorumluluklarını yerine getirmeleri gerekir.
    Bu konuyu bizimle paylaşıp bilgilendirdiğin için ben teşekkür ederim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. NOHUT ODA : Çok haklısın, annemin iki takımı var çeyizinden birini ananem almanyadan getirmiş diğeri kütahya, ikisinde de tek bir sorun yok..

    YanıtlaSil
  10. Ben de hemen hemen tüm yemek takımlarımı Bernardo'dan aldım umarım böyle bir sorun yaşamam :(

    YanıtlaSil
  11. Galiba çok şanslisin gunlukcu bayan :)

    Urunlerde sorun yasamak bence normal ama sorunlara karşı alınan tavır ve personellerin kıvırma politikaları kötü.
    Dediğiniz gibi makinada yikanmayacaksa niye makina alinsin:l
    Inşallah çözüm bulunur...

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar da dertli varmış bernardodan.İnşallah seninkilerde bir problem çıkmaz.

    YanıtlaSil
  13. EDA DOLU: Canım aynı durumdayız, umarım bir sorun yaşamayız..
    YENİ GELİN YENİ HAYAT:Söylediğin çok doğru, bugün en büyük markalarda bile sorun yaşanıyor önemli olan bize karşı aldıkları tutum.
    MÜSTAKBEL EŞİM: Evet bende baya şaşırdım, bu kadar çok sorun çıkacak bir marka gibi durmuyor halbuki. İnşallah canım benim yaa...

    YanıtlaSil
  14. Evet sonsuz yıkama garantisi veriyorlar ama daha 5 aydır kullanıyorum çok hafif soyulmalar başladı maalesef :( ayrıca kaşıklardada çok fazla su lekesi kalıyo birde günlüklerin sapları plastik olduğu için makinada yıkayınca çok fazla koku kalıyo üstlerinde yemek yerken sürekli deterjan kokusu geliyo.

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar sevgili Meryem gerçekten de can sıkıcı bir durum bu sen firmanın kalitesine güvenip gözün kapalı alışveriş yapıyorsun sonra karşında bir mahalle bakkalı edasıyla davranan yetkililer buluyorsun.Üstelik o öve öve bitiremedikleri ürünleri de çin malından farksız çıkıyor.Bu konuda hakkını aramana sevindim sessiz kalmak onları daha da cesaretlendiriyor çünkü...sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. tam bir bernardo aşığı olarak çok şaşırdım. biraz da rahatladım çünkü keşke yemek takımımı ordan alsaydım diyordum ;)

    YanıtlaSil
  17. Şu an aynı durumun şokunu yaşarak ben de iade için mail yazdım. Zaten yemek takımı daha kutuda duruyor açılmadı bile. Sane herhangi bir dönüş yapıldı mı? Konuyla ilgili gelişmeleri paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  18. merhaba;


    bernardodan almış olduğum kahvaltı takımın kapağını temin edemiyorum. mağazaya istek bildirdim aradan 4 ay geçti kimse geri dönmedi en sonunda tekrar mağazayı ben aradım 2gün içinde geri dönüş yapacaklardı & yapmadılar aradan 4 gün geçtikten sonra gene ben telefon açıp sordum hala konu ile ilgilenememişler.


    müşteri temsilcisini aradım şikayet bildirgesi için temsilci bile yardımcı olamadı & etik olarak doğru olmayan bir telefon konuşma sergiledi. eğer satılan ürünün arkasında duramıyorsanız lütfen garantili diye satış yapmayın onuda geçtim ücret ile alım yapmak istesemde satın alamıyorum ürün var mı yok mu bilemiyorlar. çok yazık çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun gerçekten bernardonun iletişim biriminde çok ciddi sorunlar var kesinlikle ilgilenilmiyor ve hiç bir şekilde geri dönüş yapılmıyor.. Benim size tavsiyem direk merkezlerini aramanız belki bu şekilde bir sonuç elde edebilirsiniz.. Yada şikayet var' a da yazabilirsiniz. Ya da başka bir mağazanın mağaza müdürü ile görüşün.. SÜreç hakkında bana da bilgi verirseniz çok memnun olurum belki buradan bir şeyler yapabiliriz..

      Sil
  19. Merhaba,

    2 sene önce çeyizime aldığım ve 1 senedir evli olduğum halde yemek takımım parçaları hala eksik... Mağaza müdürü (palladium) ise " benim mağazam değişti boşuna konuşuyorsunuz" diyebilecek seviyede ... inanın 2500 tl lik takımı mağazaya götürüp kırasım geliyor. Gerçekten yazık.. Müşteri hizmetlerinde tek kişi var saadet hanım, ne ulaşabiliyorsunuz ne de maillerinize dönüyor. çalışan seviyesi ve müşteriye verilen önem yerlerde ... benden tavsiye uzak durun... zaten bu kaliteyle yakında kepenkleri kapatır....

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)