7 Şubat 2013 Perşembe

Bu Yazıyı Sonuna Kadar Okuyanları Tebrik Ediyorum :D

Aslında çok uzun zamandır yazmak istiyordum bu yazıyı ama kafamda bir türlü toparlayamamıştım söyleyeceklerimi. Yaklaşık olarak 10 ay kadar önce keşfettim blogları. Aslında uzun yıllar sessizce blog takip edip, daha sonra bende bir şeyler paylaşayım diyenlere oranla oldukça kısa bir zaman farkındayım. İletişim fakültesinde okuduğum için tabiki blog nedir, buralarda ne yaparlar falan gibi şeylere akademik bilgi olarak sahiptim. Daha sonra bir nişan olayı çıktı ortaya kendi nişanım :) biz İzmirliyiz aslen olmasa da ve adetler nedir, neler yapılır hiç bir şey bilemediğimiz için başladım internetten araştırma yapmaya, İlk karşıma çıkan blog Ankara Düşleri isimli bu güzel blogdu. Yeri hep ayrı kalmıştır bende. Neler yaşamıştı, nerelere gelmişti, bir hikaye gibi okumuştum onun yazdıklarını, zor zamanlar geçirmekteydi, onun için minik bebişi için öyle çok üzülmüştüm ki, daha sonra ara ara konuşmaya başladık kendisiyle. Dediğim gibi bloglardan haberim vardı ama hiç keşfetmemiştim bir kadın bloğunu, öyle samimiydi ki paylaştıkları, daha sonra onun blog listesinden kopya çektim sevgili Tubitonun Benzemez Kimse Bana isimli bloğunu keşfettim, ooo tam benlikti valla :) nişan arefesindeyim ya, ne çok yardımı oldu onunda bana, o zamanlar evlilik hazırlıklarındaydı, şimdi bebişini kucağına alma hazırlıklarnda onun mutluluğunu gördükçe kendim yaşıyormuşum gibi mutlu oluyorum:) Daha sonra Pembe gönlüm Sende isimli bloğu keşfettim. Pembe pembe hayalleriyle çok yardımı dokundu onun da bana o da evlendi şimdi, hayalleriyle süslediği evinden karelerle içimize umut serpiyor :).En son sevgili Hamide'nin Hayata Dokunan Satırlar  isimli bloğu geldi o ne kız öyle, hayata karşı dimdik, kaya gibi, biliyorum içinde yufka gibi bir kalbi var ama her okuduğumda onu hele ki şu son zamanlar da destekçim oluyor kendisi bilmese de ;) Daha sonraaa  şu yanda gördüğünüz takip listem arttı da gitti.Hepsinin bana kattığı bir şeyler oldu. Hepsini okumaya çalışıyorum, her gün olamasa da. Çünkü biliyorum hepsinin içinde bir şeyleri anlatma isteği var, hepsi bir tek gülümseme bekliyor karşısından. Bende açmalıyım dedim, benim onlardan neyim eksik demedim tabi ki :) İçimde söyleyeceklerim vardı, etrafımdakilerin, kıskanç bakışlarından, aman nazar değer hiç bir şey anlatma, sus duymasınlar korkusu olamadan, beni anlayacak birileriyle birşeyler paylaşmalıydım. 
Yaptım oldu :)
Şaka bir yana, bir kaç gündür blogdaki takipçi sayımızı nasıl artırırız telaşındayız çok sevgili arkadaşım Kristal Taşlarım bloğunun sahibesiyle. O çok yeni daha yavaş ilerliyor biliyorum başarılı olacak hemde çok. 
Aklımda şöyle bir şey belirdi sonra. Ya ben bu sevdiğim blogları nasıl takip ettim, onlarla aramda görünmez bir bağ kurdum, sevdim onları her gün geçtim pc başına baktım bir şeyler paylaşmışlar mı diye. Beni gerçekten takip etmek isteyenlerde öyle yapar. Akıllarında kalırım bir şekilde. Sonrada her gün bilemedim iki günde bir geçerler Pc başına bakarlar mı bişey yazmış mıyım diye. Gerçek bağ böyle kurulur. Ben sadece kendimi anlatmak içimden geldiği gibi yazmak için açtım bu bloğu, yani takipçi sayımı artırmak için çetrefilli bilgisayar terimlerine kafa patlatmak istemiyorum ki ben. 
Ben üç, beş kişi de olsa birileriyle aramda bir bağ kurmak istiyorum. Onlar canları istediğinde bana yorum yapsınlar, istemediklerin de yapmasınlar, aaaa bu kız yine ne zırvalamış desinler, bana ya ayıp olur, ya da burnu büyük biridir demeden    e-posta atsınlar, heyyy naber desinler:) sen kimsin, ben filanca diyebilsinler, ya da şurda sana katılmıyorum diyebilsinler. 
Ben resimsiz bir yazı koyduğumda ya da çeyiz postu dışında bir şeyler girdiğimde de yazdıklarımı sonuna kadar okusunlar. 
Bu yeter bana, bunu farkettim ben. Herkesin blog tanımı farklıdır, bunu da farkettim, özgür olmak gerekir blog bence budur. İlla post girmeliyim diye kendi tekrar etmemektir blog. 
Şimdi takipçim ol butonuna tıklamadan beni okuyan birileri var oralarda biliyorum, boş verin, içinizden geldiği gibi yapın isterseniz hep sessiz takipçim olun, sizin orada olduğunuzu biliyorum ben. 
Zorla bloğumu okumaya çalışanlar varsa boşverin, sarmıyosam sizi darılmam, gerçekten :) 
Beni takip eden her türlü saçamalıklarıma rağmen okuyanlarda takibe devam edin :)
İşin özü, ben çetrefilli blog işlerinden anlamıyorum, anlamak istesem anlarım biliyorum bunu ama anlamak istemiyorum, kaygı duymadan yazmak istiyorum, bu şimdilik yetiyor bana.
Bu yazıyı sonuna kadar okuyanlar varsa tebrik ediyorum :D 
Bi atarlandım sanki gene dimi, amaaaan ne yapayım ya hayat insanı atarlı olmaya mecbur bırakıyo sanki :D :D
Hadi kendinize iyi bakın canlarım XO XO..


22 yorum:

  1. Vallahi de sıkılmadan sonuna kadar okudum. :))) Afferim de bana .
    Bence de blog yazmanın amacı sadece kendin olmalısın , işte o zaman içten ve sevimli bir blog sahibesine dönüşüyorsun. Misal sen :)

    Ufak bir tavsiye yorum panelini Ayarlardan "açılır pencere" olarak değiştirirsen mesela bu yazdığım yoruma verdiğin cevabı hemen görebilirim ,çünkü bilgilendirme maili geliyor o zaman , ama böyle kalınca sen yanıt veriyorsun ama benim haberim olmuyor,ancak gelip tekrar cevap yazdımı acaba diye kontrol etmek gerekiyor.
    He kontrol ederim zaten o ayrı ama bazen atlayabiliyoruz maalesef ;)
    Umarım yanlış anlamamışsındır.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. okudum. takipteyim. tebrik et beni.
    alacalı bulacalı yorum istemediğine göre bu kadar yeterli gibi =)

    YanıtlaSil
  3. DAMLA: Öncelikle seni tebrik ediyorum :) Tavsiyen için çok teşekkür ediyorum. Anlatmak istediğim böyle de bir şeydi aslında. Çoğu blogda bir sıkıntıyla karılaşıyoruz ve söyleyemiyoruz. Hayııııır bana eksiklerimi söyleyin :D güzel yorum ve sabrın için tekrar teşekkür ediyorum..
    YENİ GELİN YENİ HAYAT: Seni de çook tebirk ediyorum. Yorum konusunda içinden geldiği gibi işte :D Sevgiler ..
    SWOTPİSCES: O gülüşün altında hangi duygular yattığını anladım sanki :D Bu kız kafayı yemişşşş :D

    YanıtlaSil
  4. blog yazıyorsak kaygıların yada tık sayımızın, izleyici sayımızın artmasını istemek kadar doğal bir şey olamaz bence..ama yazdıklarınızada katılmamak mümkün değil..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Canım bende tebrik edilenlerden oldum:D sırf tebrik et beni diye okudum :D şaka bir yana sana katılıyorum, bazı bloglar var sırf birşey yazmak için yazıyor.Ben 3 yıl düşündüm yazmayı mesela şimdilerde sadece günlük olarak yazıyorum, izleyici sayımda oldukça düşük, bu beni etkilermi asla, çünkü ben kendi günlüğümü tutuyorum, sadece deftere değilde buraya.İçimizden geldiği gibi sevgiler meryemcim :)

    YanıtlaSil
  6. YAZINIZI OKUDUM ÇOK DOĞAL HEP BÖYLE OL OLURMU İÇİNE HİÇ ATMADAN YAZIVER...

    YanıtlaSil
  7. canım benim bu güzel yazıda bana da yer vermiş olman çok mutlu etti beni. ben de blogu günlük tutmak amacıyla açmıştım. sonra sözlendim, nişanladım derken bir baktım paylaşmak, birilerinin beğenisini almak, diğer bloglardan feyz almak çok zevkli. ara sıra evlilik hazırlıkları yapan gelinlerimizden mailler alıyorum nasıl mutlu oluyorum anlatamam. dediğin gibi sessiz takipçiler çok ama inan takipçi sayısının artmasına gerek yok. Mesela benim blogumda da 800 küsür takipçi var ama sürekli yorumlaştığım kemik bir kitlem var. He biz çoğuyla burasıyla da yetinmiyoruz artık, instagram var twitter var, her şekilde iletişim kuruyoruz. Tabi bizi buluşturan sevgili bloglarımızın yeri apayrı. Keyifli güzel paylaşımlarda daha nice güzel seneler buluşmak dileğiyle.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Bloglardaki arkadaşlıkların gerçekten kader olduğuna inanıyorum.
    Blog olmasaydı belki de hiç muhabbetimiz olmayacaktı.
    Seni tanıdığıma memnunum :)

    YanıtlaSil
  9. SEABELLE ÇINAR :Çok haklısın canım benim, sende tebrik edilenlerden oldun bu arada :)Blogu kendi için yazdığında gerçekten samimi olabiliyor insan.
    MİRAYIN ANNESİ:Tabiki de her şeye ağmen izleyici ya da tık sayısı istiyor insan, benim anlatmaya çalıştığımda bu isteklerimizin bizi kısıtlamaması.
    MUTLULUKLAR SOKAĞI: Yorumun için çok teşekkür ediyorum :)
    TUBİTOS: Ne demek canım benim asıl ben teşekkür ederim her zaman yardımcı olduğun için, çok haklısın önemli olan o kemik kitleyi yakalayabilmek gerisi zaten kendiliğinden geliyor. Amiiin inşallah hep beraber olmak dileği ile..
    MÜSTAKBEL EŞİM:Çok haklsın canımcım, blog yeni kapılar açıyor insana bende seni tanıdığıma pek bi memnunum :)

    YanıtlaSil
  10. Beni de tebrik edebilirsin:)sonuna kadar okudum.Benzer düşüncelerle,içimden gelenleri yazarak 800küsür izleyicimle bloguma devam ediyorum.
    İlk zamanlar 10kişi oldu aman20oldu diye mutlu oluyordum.100kişi olunca yazı bile yazmıştım.Şimdi gözüm1000hedefinde:))
    Samimi bir şekilde kendini mutlu eden yazıları yazdığında bunu farkeden bir kitle oluşuyor.Diğerleri de çok önemli değil diye düşünüyorum:))
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. CİNGİFİLLİ: Öncelikle senin yorumunu da burada görmek çok mutluluk verici benim için çok teşekkür ediyorum.Seni de çok tebrik ediyorum. Çok haklısın, diğerleri hiçte önemli değil artık :) çok teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  12. ben kendimi tebrik ediyorum çünkü bloglarda uzun yazılara pek tahammül edemiyorum ama okudum yazdıklarını 'evet,bence de,kesinlikle'diye diye okudum.Senin takipçin olmamın sebebi yazdıklarından geçiyor o samimiyet...Hep böyle kal...

    YanıtlaSil
  13. evvett ben de okudumm.. :)
    blog ortamında ortak yönlere sahip olduğumuz, belki de bizden çooook çok uzaklarda yaşayan bir canın olmasını bilmek çok heyecan verici. :) aynı duyguları paylaşıyoruz :)

    YanıtlaSil
  14. EFTELYA: senide tebrik edilenler grubuna alıyorum. Çok teşekkür ediyorum, biliyordum oralarda beni seven birileri var , ne mutlu bana ki bu uzun yazımı okumuşsun :) Çok teşekkür ediyorum canım benim..
    SAADET-İ MÜSTESNA: sende gruba girdiiiiin :) işte ortak noktalarımız bizi birbirimize yaklaştırıyor ne güzel. Çoook teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  15. canım benim gönlüne, ruhuna sağlık... okudum tabi aşkolsun ama... sen yazıcaksın da biz okumıycaz mı :))
    beni de tebrik et hemde ben takipçinim zatenki :)

    YanıtlaSil
  16. JELİBONCUK: tatlııım çok teşekkür ediyorum, sende tebrik grubuna katıldın :D Kendine iyi bak öpüyorum çokk.

    YanıtlaSil
  17. Sonuna kadar okudum tabiki de ve bayıldım yazına :) Sen hep böyle yaz, kendini nasıl özgür hissediyorsan.Biz hepsini okuruz merak etme :)Seviyorum senin samimi yazılarını ben :)

    YanıtlaSil
  18. GAMZENİN RENKLERİ:Canım benimmm. Çok teşekkür ederim, sefiyom seni :)

    YanıtlaSil
  19. Okunacak yazılar sonuna kadar okunuyor zaten ve benim gibi okumayıda seviyorsanız sorun yok :)
    Blog açmak kendimizi ifade biçimi değilmi? bir çeşit günlüğümüz değil mi? o zaman içimizden geldiği yazmalıyız ve sende öyle yapıyorsun. Bütün bu mesele bu.
    Blog arkadaşlığı acaip güzel bir şey, yeni insanlar tanımak yeni hayatlara dokunmak harika.
    Sende-bende iyiki açmışız bloglarımızı ve bilmediğimiz-tanımadığımız hayatlara dokunmuşuz.

    YanıtlaSil
  20. azimle, sonuna kadar, hem de sindire sindire okudum. sayende adı geçen blogları da öğrendim ve hemen takibe aldım. ağzına, eline sağlık. öpüyorum.

    YanıtlaSil
  21. Ben de blog dünyasında yeniyim. Çok okurum, hep takip ederim ama kendim yazmaya yeni yeni başladım. Ama beğendiğim blogları roman okur gibi baştan sona okuyorum. Neler yaşamış, neler düşünmüş diye merak ediyorum. Benim takipçi sayım şimdilik 1 ama olsun. Dediğin gibi ben yazmaktan mutluyum, önemli olan da bu. Zaten okumak isteyen gelir-okur ve takip eder. Sen çok içten yazmışsın hep o nedenle tebrik ediyorum ve dilerim düğünden sonra da yazmaya devam edersin :)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)