1 Şubat 2013 Cuma

Çeyizde Blender Meselesi

Blenderımı alalı aslında baya oldu. Almayı düşündüğüm tek marka vardı onu da gittim aldım hemen. Alırken tek düşündüğüm nasıl özellikleri olmasıydı.
Blender bir mutfağın demirbaşı bence. Her an bir yerden çıkarak kurtarıcısı oluveriyor insanın. Mercimek çorbası blender olmasaydı, kolay kolay yapılabilen bir yemek olmazdı bence :) ya da muhallebi, beşamel sos hazırlarken topaklanma korkusu olmadan kafasına göre karıştıramazdı insan :)
Braun uzun zamandır evimizde kullandığımız bir markadır. Annemde blenderını, saç kurutma makinesini kullanır.Bende Yaklaşık olarak 5 yıldır saç düzleştiricisini kullanıyorum ve zaten piyasadaki en iyi düzleştiricilerden. Hatta düzleştirici. Birde 10 yıl önce aldığımız bir epilatör var ki, yıkanır başlık olmamasına rağmen yıkıyorum ve banamısın demiyor.Gerçi artık kullanmıyorum, atamıyorum da ,bozulsun diye gözünün içine bakıyorum. 
Bunun üstüne başka markaları hiç düşünmedim. 



Aslında benim için sadece blender ve küçük doğrayıcı aparatı olması yeterliydi. Ama annem biraz daha özellikli olsun deyince onu kıramadım. Büyük parçalarını çok kullanmayacağını düşünüyorum açıkçası. 
Sizin tercihiniz hangi markadan yana oldu peki ?


18 yorum:

  1. selam benim emektar blendır görevinden emekli olunca geçen ay aynından aldım bende sadece doğrayıcı kısmını almayı ddüşünüyordum ama şimdi iiyiki almışım diyorum.
    mutlu haftasonları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla parçadan zarar gelmez zaten elbet bir gün ihtiyaç duyarım :) size de iyi hafta sonları..

      Sil
  2. ben henüz almadım. sıra mutfak gereçlerine bir türlü gelmedi. Ama sen tavsiye ediyorsan elbette ben de bu markadan alırım

    YanıtlaSil
  3. ben de braun'u çok beğeniyorum canım iyi yapmışsın bütün parçaları almakla.ben biraz şekilci davrandım bu konuda küçük mutfak aletlerimin hepsini arçeliğin lal serisinden aldım rengine aşık oldum ben de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben hangi küçük ev aletlerini alacağıma tam olarak karar vermedim daha.Tost makinesi ve su ısıtıcısı kesin alacağım da şöyle dediğin gibi aşık olacağım bişeylere rastlayamadım daha :)

      Sil
  4. Ben de Braun almayı düşünüyordum, fakat tercihim Bekonun yeni çıkan blender setinden yana oldu. Bakalım, umarım memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah hepimiz aldıkalrımız memnun kalırız. Şeyet herkeste ayrı bir marka var :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzelmiş yahuu :) güle güle kullanın inşşş güzel güzel evinizdeee:)
    evlilik hzırlıklarımla ilgili bloguma ben de beklerim, ayrıca çekiliş de var katılırsan cok mutlu olurummm

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canim braun markasini tavsiye ediyorum bu arada seni mimledim mimin var katilirsan sevinirim :)

    http://prensesin-masali.blogspot.com/2013/02/mimlendim.html

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    benim blenır tercihim, phlips'ten yanaydı. ikili çırpma teli, doğrayıcı ve çorba için olan aparatı var. Şimdilik memnunum;) Sende memnun olursun umarım.

    Bu arada biri beni mimlemiş, bende seni mimledim;) Mim kabul ediyormuydun bilemedim.
    Mim için http://yenigelinyenihayat.blogspot.com/2013/02/mimlendim-mimledim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah memnun kalırım. Tamam canım en kısa zamanda bakıyorum :)

      Sil
  9. Aynı üründen bende var 2 yıl oldu evleneli dediğin gibi her yerden çıkıp zırt diye karıştırıyor pırt diye doğruyor ama şimdiye kadar rende aparatlarımı ve büyük kasesini hiç kullanmadım. Belki lazım olur ama rende aparatını çıkarıyım rende yapıyımdan ziyade , şurda manuel rendem var şipşak yaparım diyorum :) o yüzden aslında blendır, mikser ve rondo kısmı yeterli ve çok kullanışlı. diğer parçaların Şimdiye kadar lazım olmaması lazım olmayacağı anlamına da gelmez tabi.. Güle güle kullan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bende aynen senin gibi düşündüm ama bilmiyorum artık kullandığım zaman göreceğim. Yorumun için teşekkür ediyorum :)

      Sil
  10. Ben eski bir Braun çalışanı olarak sana en doğru kararı verdiğini söyleyebilirim :) Rende aparatlarını çok rahatlıkla kullanabilirsin yalnız havuç rendelediğinde kullandıktan sonra havucun rengi kalıyor hala bekar evinde olduğum için makinam yok sıcak suda bekleterek çıkarıyorum ben.Bulaşık makinası varsa sıkıntı olmaz.
    Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. ben blender ımı çok da araştırmadan aldım. hem markaya güvendiğimden hem de dış görünüşünü beğendiğimden tercihimi arçelik'ten yana kullandım. pratik olmasından dolayı büyük parçalı olanından almadım ama benimkinde de işime yarayacak her şey mevcut. işte benim blender ım :D http://www.korfezhalimobilya.com.tr/1876_u-arcelik-el-blender-k8135-hb.aspx

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)