5 Şubat 2013 Salı

Mimlendim, Yinee :)

Yeni gelin Yeni Hayat bloğunun sahibesi beni mimlemiş. Aynı konudan ikinci kez mimlendim teşekkürlerimi sunuyorum. Gelelim sorulara;
Burcun nedir?
Terazi burcuyum.
Kitap okur musun? şu an okuduğun kitap hangisi?
Kitap okuyorum, her fırsat bulduğumda. Şu an elimde One Day isimli kitap var ama baya bir süründürdüm :(
En sevdiğin mevsim?
Ben yazı severim, baharı da aslında. İçim kıpır kıpır olur.
Asla.......... boşluğunu nasıl doldurursun?
Asla çenemi tutmayı beceremem :)
Şu an ne olsa çok sevinirsin?
Kapı çalsa sevdiceğim gelse dünyalar benim olur.
Fobin veya takıntın var mı?
Evet malesef. İstemediğim ortamlarda zorla duramıyorum. Panik atak krizi geçiriyorum.
Zaman makinesi olsa hangi zamana gitmek istersin?
Düğün zamanımın yaklaştığı bir zamana gitmem yeterli olurdu. Yani geleceğe gitmek isterdim.
Bir şekilde (şans oyunları gibi) elinize yüklü miktarda para geçti, (kendinden hariç) kimleri mutlu ederdin,o kişiler kim, nasıl?
Annemi, babamı kardeşlerimi, sevdiceğimi, anneannemi ve kuzenlerimi mutlu ederdim.
Peki o paradan bende nasiplenir miydim? Nasıl?
Tabi ki :) en çok ne istersen elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırdım.
Neden blog?
İçimdekileri birileriyle paylaşmam lazımdı. En rahat olabileceğim yer burasıydı bu nedenle.
Mecburi olarak yapmacık olduğunuz oldu mu?
Mecburi olarak pek bir şey yapamıyorum. Keşke yapabilseydim dediğim çok olmuştur. En çok yapabildiğim ağzım kulaklarımdaymış gibi gülmek :))

6 yorum:

  1. Düğün zamanı yaklaştıkça (geçmişe gitmek için) zaman makinasına ihtiyacın olabilir, benden söylemesi :))
    Para çıkarsa haberim olsun lütfen :p
    Zevkle okudum, mim'e katıldığın için teşekkürler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. :) canım ben teşekkür ederim. Hemen haber ederim ama hi şansım yoktur söyleyeyim. Şimdilik ileriye gitmek istiyorum ama haklısın o vakit geriye gitmek isteyceğimi biliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Canım asla çenemi tutmayı beceremem demişsinya çok güldüm:) bi an kendimi düşündümde bende hiç beceremem, yani o an tutsam kesin başka sefere patlarım :D kendini anlatan güzel bir mim miş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende aynı şekilde yapıyorum asla tutamıyorum :) teşekkür ederim

      Sil
  4. Çok içten cevaplar olmuş canım sevdim ben bu mimleri :) One Day'i ben de bayağı bir süründürmüştüm elimde yalnız değilmişim demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım benim. evet valla kitap hala sürünüyor elimde :)

      Sil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)