16 Aralık 2012 Pazar

Günlük Yemek Takımı Bernardo :)

Ara ara çeyiz postları yapmaya çalışıyorum. Bloğuna düzenli uğrayan sorumlu bir blogger olamadım hiç. 
Yaklaşık 2 ay kadar önce almıştım günlük yemek takımlarımı paylaşmak daha yeni kısmet oldu. 
Bu takımın kahvaltı versiyonu da var onu da almak niyetindeyim hatta çok istiyorum ama o kadar geç karar veriyorum ki esaslı kampanyayı kaçırdığım için yeni bir kampanya için beklemekteyim.
Nişanım olduğunda daha hiç bir şeyim yok diye yakınan ben nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekil de evi doldurmaya başladım. Tek bir şey almak yetiyormuş bunu farkettim :) 
Vaktim oldukça yavaş yavaş aldıklarımı paylaşmak niyetindeyim.
Bu arada yılbaşı nedeniyle bir çok marka kampanyalar yapmakta. Bernardo da bir alana bir bedava, English Home da yatak örtülerinde %50 indirim şimdilik dikkatimi çeken kampanyalar bi değerlendirim derim.
En kısa zamanda görüşmek üzere kendinize çook iyi bakın :)
PS: Bu arada hala mutsuzum oyalanmaya çalışıyorum olmuyor. Kuzenlerle geçirilen bir hafta sonu çok iyi geldi ama yine de onun sesini bu kadar az duymak çok zor geliyor. Zaman hızlı geçiyor biliyorum ve bekliyorum.
Gel bahar geeeeel..

8 yorum:

  1. Bayıldım ben bu takıma :)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. arkadaşımm son zamanlarda yazdıklarına şöyle bir baktım ki nasılda aynı şeyler nişan askerlik ondan öncesinde paylaştığın resimler ve cümleler bile bana okadar yakınki:) mesela bir postta paylaştığın papatya şuan masaüstü resmim telefonumda :)) Galiba biz iyi anlaşacağız:))) Bu arada yorumlarınla beni yalnız bırakmadığın içinn tekrar teşekkür ederim... Hayırlı tezkereler:(

    YanıtlaSil
  3. :) ne mutlu bize ki farklı yerlerde de olsa birbirimizi bulabilmişiz :) Muhtemelen daha çok ortak noktamız vardır :) Rica ederim ne demek elimden geldiğince. Amiin ikimize de hayırlı tezkereler :(

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde,güle güle kullan cnaım..
    Gerçekten çok güzel bir takım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ben de hemen hemen her gün bernardo ya gidiyorum yeni model gelmiş mi diye...güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. PATULİAY: Valla tam bir bağımlılık oluyor. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)