15 Şubat 2013 Cuma

Çeyizzzzzzzz :)

Dün sevgililer günüydü, ben aslında hiç önemsemem bu günü yani bişey ifade etmez bana, birde aksi gibi biz iki sevgililer gününde de hep başka şehirlerdeydik. Benim için sıradan günler gibiydi, ama yinede bi hazırlık yapmıştım :) Velhasıl bir sürprizle de ben karşılaştım :) 
Bu konuyla ilgili söyleyeceklerim bu kadar çok uzatmayayım :)
Benden çeyiz postu beklediğinizi biliyorum bende hemencecik paylaşmaya başlıyorum.
Geçen gün oturduğumuz yerde çok güzel şeyler satan arada sırada ziyaret ettiğim bir çeyizciye gittim. Öyle çeyizci dediğime bakmayın, bildiğimiz markaların bıcır bıcır şeylerini satan süper ötesi bir yerdir :)
Durur muyum? tabi ki  de hayır işte aldıklarım :)
Bu gördüğünüz bardak ve çay tabaklarını Esse'den almıştım paylaşmaya fırsatım olmamıştı. 
Cam çay kaşıkları da o bizim çeyizciden aldıklarım.Pek iyi çekemesem de :)


Hiç üşenmedim hepsini açtım, evcilik oynar gibi çay servisi bile yaptım kız kardeşim ve anneme :) bu görüdüğünüz tepsi de çeyizciden :)

Bu gördüğünüz bitki çayı presi de çeyizciden :) Tantitoni markalı isteyenler sitesinden de inceleyebilir. 

Bir iş görüşmesine daha gittim geçen gün, Alsancak'da. Gitmişken Madamecoco ve English Home a da uğradım. O kadar moralim bozuktu ki pek bir şey bakamadım, bu havluların ikisi Coco dan, diğeri de Home dan. 



Veee son olarak kapanışı bununla yapayım.Çoook uzaklardan Ankara'dan geldi. Uzakta bile çook yakınımdaydı.. 
Evveeet, işte bunlar son zamanlarda alınanlar. Kendinize çok iyi bakın. 
XOXOOOO :)

33 yorum:

  1. Madame Coco'dan aldığın havlunun biri bende de var çok güzel havluların :) Bitki çayı presinin de rengi çok tatlıymış, tepsin de bir o kadar güzel :) Hepsini güle güle kullan inşallah canım.

    YanıtlaSil
  2. meryemcim çay takımların çok şirinnn... tepsin de çok güzelmiş gerçekten.. Oyuncaklar kadar masum görünüyorlar, evcilik oynanacak kadar var ;)
    Bu arada çeyizcini merak ettim doğrusu ;)

    YanıtlaSil
  3. çay takımına bayıldımm canımm yaa çay presi de çok tatlıymış rengi çok güzell :)) güzel günlerde kullan hepsini :) sevginiz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. EDA DOLU: Canım çok teşekkür ederim. Evet bende indirim senden duymuştum aslında her şey indirimdeydi baya şey alınabilirdi ama etiket fiyatı üzerinden di indirimli fiyatları etiketlere yazmamışlar, bende yüzdeleri pek hesaplayamam çok zor geldi bu ne kadara düşüyo diye sormak, bunları alıp çıktım.
    SAADET-İ MÜSTESNA : Canımcıım gel bi gün götüreyim seni bizim çeyizciye :) Valla tam evcilik oyunu gibi olak bizim evlilik herkes aynı şeyleri söylemeye başladı.
    BOŞNAK KIZI: Amiiin canım benim, inşallah hepimiz çook güzel günlerde kullanırız aldıklarımızı :)

    YanıtlaSil
  5. oyy oyyy hepsi çok güzeller, ama en güzeli sondaki... :)

    YanıtlaSil
  6. RABBİM HAYIRLI SAĞLIKLI GÜZEL GÜNLERDE BU GÜZELLİKLERİ KULLANMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  7. Pembe pembe tam benlik bunlar! :)
    Bayıldım çeyizlerine güle güle kullan canım.:)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın,çay presine bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  9. canımm çok güzeller hepsi çay takımına bayıldımm bende öyle bişey istiyodum bakıcam esseye hemen :) sürprizin de ayrı güzell :)

    YanıtlaSil
  10. tepsini tam olarak nerden aldıığını anlayamadım, tontitoniden mi tatlım :)
    çok seviyourm çeyiz bloglarını ya :))

    YanıtlaSil
  11. SWOTPİSCES:) Çook teşekkür ederim Aunen öyle;)
    SEYYAH GÜL:Amiiiiin inşallah hepimiz için :))
    MELODRAM:Teşekkür ederim melom. Tam evcilik oyunu :)
    UĞURBÖCEĞİNİN MUTFAĞI: Çoook teşekkür ederim canım benim..
    VİLDANGÜCÜM:Teşekkür ederim canım benim. Bende bir çift daha alsamıydım diye diüşünüyorum. Koş hemen bak..

    YanıtlaSil
  12. çay tiryakisi olan ben çay takımını çok sevdim...iyi günlerde güle güle kullan tüm aldıklarını..

    YanıtlaSil
  13. MERVE SEVİM:Tepsinin markası tontitoni ama bizim çeyizciden aldım :) yani oda satıyor bu markayı. Bizim çeyizciye gelemeyenler direk tontitoniden de alabilirler :) teşekkür ederim..
    İLKMUH:Çoook teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  14. bu aralar en cok ceyiz postlari hosuma gidiyor :) seninde 3 ayin kalmis takibe aliyorum canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  15. Canım çay tabakları ve tepsine bayıldım, çok ciciler hepsi.. Allah, sevgilinle huzur dolu kahvaltılar yapmayı nasip etsin inş.:) sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  16. instagramdan da takibine başladımmm:)) sen de izmirde miydin canım,benim gibi alsancağa iş görüşmelerine gitmişsin,benimkilerin çoğu olumsuz oluyo:(( aldıkların çok güzel güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  17. hepsi birbirinden güzel canım iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Umarım hepsini ,hep iyi günlerde kullanırsınız...Annemde bana çeyiz düzmeye çok meraklıydı ama öyle geç evlendim ki çoğu şeyin modası geçmişti :))

    YanıtlaSil
  19. GÜZEL GÜL: Algıda seçicilik oluyor hemen, teşekkür ederim :)
    SEABELLE ÇINAR:Çok teşekkür ederim canım benim amiiin :)
    İNCİÇİÇEĞİ:Evet canım bende izmirdeyim ve evet benimkilerde hep olumsuz oluyor :( çok teşekkürler bende takipteyim..
    DAMLA BAŞER:Çok teşekkür ederim canım benim :)
    SAHİLDEKİ EV:Amiin çok teşekkür ederim, bizimde tam tersi oldu, bir kaç dantelden başka hiç bir çeyizim yoktu, nişanlanınca yaptım hepsini :)

    YanıtlaSil
  20. Havlulara bayıldım:)Çok güzeller. Blogunuzu izlemeye aldım.Yemekle aranız iyiyse bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Oyyy pek bi şirinler Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin bayıldım hepsine!:)

    Sevgilerimle,
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. Hepsi çok güzel canım.Aldıklarından böyle bende tıktık alabilsem keşke :)

    YanıtlaSil
  23. BÜŞRA KAHVECİ:Çok teşekkür ederim. Geliyorum hemen :)
    SÜM:Çook teşekkür ederim. Amiiiin :)
    MÜSTAKBEL EŞİM:Çok teşekkür ederim canım benim :) alırsın alırsın hiç meraketme..

    YanıtlaSil
  24. bayıldım tek kelimeyle çok güel çay kaşıkları harika tepsi de tam benlikmiş :) güzel günlerde kullan inşaAllah ..

    YanıtlaSil
  25. aa ne tasadüf gerçekten
    ee muhabbet edelim bari;)
    neresinde oturuyorsun?
    çalışıyormusunn???

    YanıtlaSil
  26. merhabaa.blogunu yeni gördüm çok sevdim.çeyizlerinde çok güzeller güle güle mutlulukla kullan.bende izmirliyim ve şu çeyizciyi çok merak ettimm?? :)

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkür ederim. Gaziemir de çeyizci :) istersen tarif ederim yerini :)

    YanıtlaSil
  28. gaziemir'i hiç bilmiyorum ama tarif edersen çook sevinirim cnm ya çeyiz telaşındayım ve bu yer kaçırılmaması gereken biyer gibi duruyo:) bu arada benim sevdiceğimde şu an askerde ve biz 5 yıllık ilişkimiz boyunca hep ayrıydık o Ankara'da ben İzmir'de.Blogunun ismini görünce o yüzden atladım hemen hehe ve iyikide görmüşüm hep takipteyim artık:)

    YanıtlaSil
  29. Canım bana mail atarsan sana daha detaylı tarif edeyim olur mu??

    YanıtlaSil
  30. tabikide cnmm çok teşekkür ederim ilgilendiğin için =)

    YanıtlaSil
  31. aa meryem inamıyorum. tepsinin deseni benim kahvaltı takımlarımın aynısı. bak : http://shop.bernardo.com.tr/Urun/19274/295/crown-kahvalti-takimi.aspx acaba o tepsinin internetten satışı var mı? bi link falan gönderebilir misin?

    YanıtlaSil
  32. Çeyizlerinin hepsine baktım du bakalım birde kına hazırlıklarına ne alamdeymişler zamanında:))
    bu arada harikalar

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)