22 Aralık 2012 Cumartesi

Şok Saldırı!! Ikea Hafif Yaralı, Bernardo İse Malesef Aramızdan Ayrıldı...

Sanki bi şirinlik yapmaya çalışırken buldum kendimi, entel dantel başlıklar falan, oynatma belirtileri olabilir :)
Dün Saçlarımın dökülmesini şikayet etmek için doktor yolunu tuttum. Detayları sonuçları alınca sizinle paylaşacağım inşallah.
Ardından, kız kardeş, anne ve anne arkadaşı ile İzmirin o acı acı yakan soğuğunda Ikea yollarına düştük. İtiraf ediyorum, ben İzmir'deki Ikea'ya ve hatta Forum Bornova'ya gitmedim daha önce. Eee napayım zaten İstanbul'da hepsini gezdim, içlerinde İzmir'e özel ürünler olmayacağına göre tatillerimi buralarda harcamadım hiç.
Ikea'da incik, cıncık o kadar çok şey vardı ki pek güzeldi her bişey.
En çok mobilyalar bitirdi beni, her ne kadar sevgili nişanlım oranın mallarını kaliteli bulmasa da (sattıkları fiyata oranla)ben bayılıyorum. 
Bazı şeyleri de çok abartılı pahalılıkta geliyor yalan değil. Mesela artık kumaştan yaptıkları, dikişlerinin kalitesizliğinden bile belli olan bir runner a 35 lira gibi bir etiket koyduklarında, çoğu şeylerinin arkasında da Çin malı ibaresi yerleştirdiklerinde yazıkkk diyorum, kızıyorum. 
Bu gibi sebeplerle aşağıda gördüğünüz çeyiz ıvır zıvırlarıyla çıktım sadece mağazadan;
Çerçeve 5.99, mutfak havluları 1.49, poşetteki 10 adet mutfak havlusu 10.00, peçetelik, 7.99, un eleği 6.99. 
Annem e kardeşim benden daha fazla şey aldılar. Ben parama Ikea'ya için kıyamadım bunlarla yetindim. 
Daha sonra dışarı çıktığımda gördüğüm yer Bernardo oldu veeee ben hipnotize olmuş gibi daldım içeri, tabi annem,arkadaşı ve kardeşim de peşimden. 
Aslında amacım şu postum da belirttiğim takımlarını almaktı;
Daha öncede haber vermiştim Bernardo da bir alana bir bedava kampanyası vardı. Son zamanlarda öyle saflaştım ki 350 liralık takımın bedavası olarak 114 liralık çaydanlık almak istedim. 
Sğolsunlar düşünceli çalışanlar bana onun yerine eşdeğer fiyat başka bir takım alın deyince bizim kaçıklık serüveni başladı.
Annem ve arkadaşı şu aşağıda gördüğünüz takıma mest oldular;
Biliyorsunuz ben porselen takımımı almıştım, gerçi tercihimle annemden veto yedim, bunun içinde annem birden onlar çok sade, evine bi misafir gelince şunlara bak bir takım bile alamamışlar demesinler laf söz olur kızım diye paranoyaklık yaptı ve seç bir takım aaa hatta bu takımları al diye tutturunca, düşünceli satış ekibi aaaa evet madem çatal kaşığınız var, o 500 lira onun yerine hediye çeki verelim, bir alana bir bedava kampanyasından yararlanarak çeki 1000 liraya çıkaralım dediler veeeee ben hala nasıl olduğunu anlayamadığım şekilde kabul ederek yaklaşık olarak 1,5 saat süren 1000 liralık hediye seçme serüvenim başladı. 
Ben yine çok uzattım lafı en iyisi neler aldım bir göstereyim;




Bu gördüğünüz kek kalıplarının seramiklerini;

Aynı takımı çay seti olarak tamamlamak için;üçlü çerezliği, şekerliği,kurabiye katlığını ve kek fanusunu aldım.
Ayrıca kahvaltı takımının içinde bulunmayan çaydanlık da hediyelerimin içindeydi.
Aldım ve görselini koymadığım bir kaç para şey ile Bernardo serüvenimi tamamladım. Annemle yaptığımız anlaşma gereğince ben İstanbul'dan dönünceye kadar yani Ocak 20 ye kadar çeyize başka bir şey eklemeyeceğim. Zaten 4 farklı yerden gelecek kargolarla anlaşma tarihine kadar idare edebilirim. Tabiii çok cazip bi indirim olmazsa :)
İşte size kocaaaa bir çeyiz postu yazmak bile çok yordu beni umarım okumak yormamıştır sizi. 
Kendinize şimdilik iyi bakın sevgiyle kalın :)

18 yorum:

  1. Yemek takımına ba-yıl-dım.! Güle güle kullanmak nasip olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullanın.Hepsi çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. canım hepsi çok cici, huzur içinde kullan :) tüm bunlara toplam kaç tl ödediğini öğrenebilir miyim, hediye çeki olayı kafamı kaıştırdı da :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin çok teşekkür ederim. Takım 1.650 liraydı çatal bıcak kaşık takımı hediyeli. Ben çatal bıçağı başka biyerden aldığım için onun yerine 500 liralık hediye çeki verdiler. Şuan bir alana bir bedava kampanyası olduğu için otomatik olarak hediye çekim 1000 liraya çıktı çünkü 500 lira olması için aldığım her şeye bir bedava eklendi. Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  4. MaşaAllah dükkanı satın almışsın :p Güzel günlerde kullanmak nasip olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D öyle oldu biraz ama ecel terleri döktüm seçim yaparken. Amiin inşallah canım benim..

      Sil
  5. canım bayıldım yemek takımınaa hepsini güle güle kullanırsın inşallah...

    bende şunu begenmiştim ;
    http://jeliboncuk.blogspot.com/2012/08/ceyiz-hazrlklar.html

    ama sakaryada bernardoyu satan daha doğrusu uygun satan biyer bulamadım... İnternetten de satılmıyor bildiğim kadarıyla.. Benimde ümidim istanbuldaydı...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim canım benim. Aslında senin bebğendiğin takımla benimkisi aynı model desen farkı var sadece kesimi falan hep aynı:) Benim aldığım bernardo da vardı vitrinde o takım. Yılbaşı indiriminin bitmesine çok az kaldı bence hemen İstanbul'a git ve al takımı

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzeller ve uygun bir kampanyadan almışsın :) Ocak ayında Bernardo asıl büyük indirimine gircek o zaman da mutlaka uğra kaçırma derim :)) güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bernardo da indirimler bitmiyo da öğrendiğim bi bilgiye göre aslında yaptıkları her kampanya birbirinin aynısıymış ya sadece indirim şeklini değiştirerek satış yapıyolarmış bir alana bir bedava da %50 indirimde birbirinden farklı değilmiş :) Ama ben kesin yine uğrarım. Çok teşekkür ederim..

      Sil
  8. bernardo'nun satın almış olduğun takımına bende hayran oldum, güle güle kullan.
    Saç dökülmesi için gazete okuduğum bir öneriyi sanada iletmek istedim, bende aynı dertten muzdaribim , kan testlerim herşey normal çıkıyor ama sürekli saçlarım oldukça hatırı sayılır bir şekilde dökülüyor. Yazıda her gün düzenli olarak 1 su bardağı kadar ceviz içi yenmesi öneriliyor. Düzenli olarak yendiğinde saç dökülmelerinde azalma ve geçtiği söyleniyor, ben düzenli olarak deneyemedim belki sen yapabilirsin.
    Yelda Ergin Öztürk.
    sonbahartatlar.blogspot
    hayatherdaimguzel.blogspot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende bir çok yöntem denedim saçım için ama hiç biri fayda etmedi. Cevizi de deneyeyim. Pazartesi sonuçlar nasıl çıkacak onu da hiç bilmiyorum artık :)

      Sil
  9. Ben öğrenciyim. Ucuz olduğu için tv sehpamı, orta sehpamı,raflarımı, masamı ve sandalyelerimi Ikea'dan almıştım ben de. Kesinlikle çok kalitesiz. Bir bardağı üzerinde unut, hoop leke oluyor, yapışkan bişey değsin, hemen boyası kalkıyor. Benim için yine en uygunu oraydı ama evlenirken kesinlikle tercih etmem. Kaliteli olan ürünleri de vardır elbette ama o da dediğin gibi kalitesine oranla çok pahalı ürünler. Ama küçük dekorasyon ürünlerine bayılıyorum.

    Bir de yemek takımını çok beğendim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Çok faydalı bişey söyledin bana çok teşekkür ederim.Çünkü mobilyalarımdan bazılarını oradan alabilirdim. Çeyizlerini oradan düzenleri duydum ama sonrasında memnun kaldınız mı diye soramadım hiç. Mobilya işi çok çetrefilli mayıs ayından sonra koşturmaya başlıcam ama şimdiden korkuyorum.
    Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan çok hoşlar. :)) Ve İKEA konusunda çok haklısın :))

    YanıtlaSil
  12. merhaba... bloğunu az önce keşfettim. adeta kendimi buldum :D ben de evlilik hazırlıkları yapan biriyim. artık rüyamda bile ikea, bernardo, karaca görüyorum :D yaşadığım yerde bu mağazalar malesef yok. o yüzden her zaman bakamıyorum. artık senden takip ederim kampanyaları ;) seni farkettiğim için çok sevindim.. öpüyorum.

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)