17 Şubat 2013 Pazar

İyisin Hoşsun da Bayaa Bir Boşsun....

Taslaklarda yazılmak için beklenen bir sürü konu var ama benim canım hiç yazmak istemiyor, nedendir bilmem yine bir durgunlaştım bu aralar. Sanırım iş bulamamamın vermiş olduğu sıkıntı içimdeki. Hiç bu kadar uzun süre evde oturmamıştım. Başlarda iyi geliyor, insan istediği saatte yatıyor, istediği saatte kalkıyor falan ama bir süre sonra sıkıntı veriyor. Gece ve gündüz kavramını yitirdim zaten, çok değişken bir uyku hali gösteriyorum :)
Aslında siz bakmayın benim böyle konuştuğuma yaz aylarında işi bırakmadan önce ağlaya ağlaya kalkardım yataktan, işe gitmek istemezdim :D bana evlenince çalışacak mısın? diye soranlara heheeee tabi ki de çalışacağım diyorum, annemler ve hatta nişanlımda dahil bıyık altı gülüyorlar, annem genelde sende çalışacak totoş yok der :D 
Ben fazla sıkıntıya gelemiyorum, hele sabah erken kalk falan eğer o işi sevmiyorsam ölüm gibi geliyor bana, uff şımarık bir kız gibi konuştuğumun farkındayım :D 
Siz bir bilseniz "ne iş olsa yaparım abii" modundayım aslında. Bunların hepsi kendimi avutmak için söylenmiş sözler..
Bu İzmir'i çok seviyorum ama hiç akıl sır erdiremiyorum. Öyle garip bir memleket ki sanırım İstanbul'da yaşamaya başladıktan sonra sorgulamaya başladım ben burayı. 
Neredeyse 5 aydır iş arıyorum. Bari bir arayın, hayır o ilanları neden koyuyorsunuz oraya, öyle ilanlar var ki 5 aydır duruyor orada. Satış temsilcisi alacak adam, sanki yönetici alacakmış gibi tavırlarda. Hayır, atarlı yeni nesilin söylediği bir söz var ya hani ,beni benden alıyo hep, ama adamlara dönüp "siz neyin kafasını yaşıyosunuz abi " demek istiyorum. 
Küçücük apartman dairelerine iki odalı bir iş yeri açmışlar, birde afilli bir ilan başlığı var. Bi gidiyorum yolumu kaybetsem neresidir diye dönüp bakmam, ama kasıntılık hat safha da. 
Birde bana dönüp beni inandıracak mail at demiyolar mı..
Hayır, bunu söyleyen yer önce bi beni inandırsın da, sonra ben onu inandırayım. 
İçerisi leşş gibi sigara kokuyor gittiğim çoğu yerde, kadınların yüzünde bir ton makyaj, halkla ilişkiler, satış temsilciliği, pazarlama, müşteri temsilcisi vs. gibi alanlar, İzmir'de ne olarak anlaşılıyo çok merak ediyorum. Sektörleri böyle sıralıyorum artık mecburen şayet İzmir'de bunlardan başka bir ilana pek rastlanmıyo, bu sektörlerin mecburen, benim alanımla uzaktan yakından ilişkileri var. 
Halkla ilişkiler dedim ama bakmayın dediğime o ilan zaten kırk yılda bir o da sucuk tanıtıcısı..
Birde ilanlarda, kurumsal, giyimine özen gösteren vs. yazıyolar, bir gidiyorum kızların ayağında bir tayt bir çizme yüzde nuh nebiden kalma bir makyaj, "kurumsallık" kavramını herhalde yanlış anlayan ben ise, kumaş pantolon ve gömlekle baya bir sırıtıyorum aralarında haliyle garip garip bakıyorlar bana..
Heyyy gözünü sevdiğimin güzel İzmir'i iyisin hoşsun da bu kafayla gitmeye devam edersen boş kalmaya mahkumsun..


10 yorum:

  1. umarım cabucak istediğiniz gibi bir işe kavuşursunuz:)
    sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. canımm çok haklısın aynı düşüncelerimi yansıtmışsın geçen yazın başında bende işimden ayrıldım yapamıyordum orda v adam gbi ne birr iş görümesine gttim hep gttiğim yerler dandik dandik yerlerdi hatta işe başladım yazmıştım ya işte ordan da ayrılmak zorunda kaldım bu İzmir de adam gbi şirket yok her gece 11 de çıkıyordum resmen başlarım ben böyle işe dedim bıraktım 2hafta 12 gün çalışabildm ve iş görüşmelerinde karşılaştıklarımız hep aynı inan İzmir de düzgün bir şirkette çalışmak zor 2 yada 3 ü geçmez onlarda bizi aramıyolar zaten görüşmek için bile

    YanıtlaSil
  3. :)) güzel yazmışsınız..kolay gelsın gönlunuze gore olur ınsallah hersey

    YanıtlaSil
  4. canım benim zordur kesinlikle ama eminim çok güzel bir iş sadece zamanını bekliyor öyle düşün olur mu? zamanı gelmedi sadece, ama gelecek az kaldı :D

    YanıtlaSil
  5. ÖMÜR İNANDI:Amiiin inşallah..
    VİLDANGÜCÜM: Çok doğru söylüyosun, hayır bazen ben mi çok abartıyorum diyorum ama kuzenim bile 2 senedir iş arıyor hala bulamadı, almıyolar, tanıdığın yoksa burda asla işe giremezsin..
    NOHUT ODA:Çok teşekkür ederim amiiin..
    HAMİDE:Off be hamidem inşallah öyledir, şayet benim şarteller atmaya başladı can sıkıntısından :(

    YanıtlaSil
  6. benim düşüncelerime ve hizlerime tercüman olmuşsun.
    İzmitte bu konuda aynı malesef..

    YanıtlaSil
  7. MÜSTAKBEL EŞİM: Uffff ne şanssızız biz yavrum yaa:(

    YanıtlaSil
  8. Her yer aynı maleseff ben de baya iş aramıştım. Her yer tecrübe arıyor hiç bir yerde başlamadan nasıl tecrübe sahibi olunur onuda anlamış değilim.. En sonunda markette bile çalıştım evde durmaktan sıkılınca.. Orası da güya ön muhasebeci arıyordu ama kasada buldum kendimi bi kaç zaman sonra :S Anlayacağın iyi bi yer bulana kadar baya zorlanıyor insan...Allah yardımcın olsun vardır senide bekleyen bi yer...

    YanıtlaSil
  9. Amiiin canım benim biliyorum var bi yerde burda değil o kesin :)

    YanıtlaSil
  10. canım bir dönem ben de işe girememe stresi içindeydim fakat artık çok da takmıyorum evlenene kadar tatil yapıyım diye kendimi rahatlatmaya çalışıyorum.. evlendikten sora tekrar strese giricem heralde :) Ayrıca evde boş boş vakit geçirme de gerçekten fazlasıyla sıkıcı :S

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)