22 Şubat 2013 Cuma

Allah Hayra Çıkarsın :D

Son postumdan bu yana baya bir zaman geçtiğinin farkındayım kızlar. Salı günü erkek kardeşim askerden geldi sürekli onun koşuşturmacasından fırsat bulup iki satırı bir araya getiremedim.
Sadece bir önceki postumda yazdığınız yorumları yayınladım.
Bunları düşünürken dün gece bir rüya gördüm..
Bloğumu biri ele geçirmiş. Herkes toplanmış sen artık bu blogla ilgilenmiyosun, seni aramızda istemiyoruz falan diyo. Bloğumu alan kişide böyle metalci bi gençlik. Bloğun halini görmeniz lazımdı kendinden geçmişti :D
Çok fena  bir kabustu, dedim bu böle olmayacak, bir şeyler yazayım sizi unutmadım diyeyim. 
Takipte kalın kızlar, süper bir yazıyla karşınızda olacağım :D
XOOOOXOOOO..

11 yorum:

  1. ayy cidden de kötü bir kabusmuş:)insanın emek verdiği şeyin başına kötü bişey gelmesi düşüncesi bile kötü sevgiler

    YanıtlaSil
  2. RÜYANIZ HAYIR OLSUN:))FAZLA AÇMAYIN ARAYI

    YanıtlaSil
  3. canımm gözünüz aydın :) rüyana da çok güldümm fazla boş bırakma buraları :))

    YanıtlaSil
  4. hhaha :)) Allah iyiliğini versin Meryem güldürdün beni :) Hayır olsun rüyan:) Bekliyoruz yeni postlarını :)

    YanıtlaSil
  5. ÖMÜR İNANDI:Aynen öyle canım çok kötü valla :)
    MUTLULUKLAR SOKAĞI: Amiin inşallah :)
    GURME ŞİRİNE:Çok teşekkürler canım :)
    BOŞNAK KIZ: Bırakmam artık, valla kabuslarım gerçek oluverir canım benim :)
    GAMZENİN RENKLERİ:Valla bende gülsemmi ağlasammı bilemedim gerçek gibiydi :)
    HAMİDE: Saol canım benim:)

    YanıtlaSil
  6. Haha :D
    hayırlar içinde olsaın :)

    YanıtlaSil
  7. canım aksam aksam güldürdün beni o nasıl bir rüya öyle :)) biz istemeyiz öyle metalci bir meryem :)

    YanıtlaSil
  8. MÜSTAKBEL EŞİM: :D Amiiiin
    JELİBONCUK: Valla bende anlamadım canım benim tam kabustu :D yok bırakmam bloğumu kimseye

    YanıtlaSil
  9. hahaha canım benim ben 1 haftadır internete bile giremedim ve bu yazını okuyunca çok güldümm :) iyi ki benimkini de bu metalci güçler ele geçirmemiş şükrettim vallahi :)))

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)