24 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yeni Çeyizler, Başlık Yazmayı Bile Unutmuşum Öyle Şaşırdım Yani :)

Yavaş yavaş kafayı yemeye başladığımı düşünüyorum. Sürekli bi panik hali, sürekli bişeyleri yetiştirmeye çalışma durumu, sanki hep bi yerlerde bişeyleri unutuyormuşum hissi, içimde hep bi huzursuzluk, kendimi hep bi yanlız hissediyorum. 
Bişey değil evdekilere de huzursuzluğumu bulaştırıyorum. 
Mesela yatağa giriyorum gözümü kapattığımda nevresimler, havlular, yorganlar, tabak, çanaklar havada uçuşuyor. Sonra ne zaman daldığımı anlayamadığım zamanda, kabuslar kapımı çalıyor. Mesela dün sevdiceğimle konuşmak için askeriyeyi arıyorum, bir kadın çıkıyor telefona, sediceğin yok diyor, sen kimsin orda ne işin var diyorum, ben burda yaşıyorum diyor. 
Alllah sonra ben bi saydırıyorum hatuna ki sormayın. Bide üstüne üstlük bu günde arayan sevdiceğimi azarladım o kadın kimdi diye :D Yok yok ben kesin sıyırıyorum.
Sonra bir anda kendimi yapayalnız hissediyorum. Sevdiceğim yanımda değil ya sanki ben bu dünyada sahipsiz kalmışım gibi geliyor. Sonra sonra sonrası fena işte :(
Bu gün evi temizlemek için ayaklanan annem temizlemek yerine her yeri dağıtınca sinir krizi geçirerek evin odalarına yayılan çeyizlerimi düzeltmek zorunda kaldım. 
Ananemin yaz başında benim için ayırdığı çıkının bir bölümünü görme fırsatım oldu bu şekilde. Kıyamam yıllarca Almanya'da çalışıp bizim için aldıklarını görünce bi duygulandım. 
Evi öyle bir haldeki yıllardır paketinden açılmamış bir sürü çeyizlik var. Kıymetini bilmeyiz diye de bize vermeye de kıyamıyo bir çoğunu. Ama ben kararlıyım hepsi düğüne kadar tek kek incelenecek hatta hacılanacak :D
İşte size bir kaç örnek; yalnız fotoğraf konusunda hiç iyi değilim hatta yeteneksizin önde gideniyim diyebilirim. Başlarda bu nedenle çekindim hep kendi çektiklerimi eklemeye ama baktım böyle olmuyo çekingenlikte bi yere kadar yayınlıyorum yavaştan umarım göz zevkiniz bozulmaz :D

 Bu at desenli takım tek kişilik yatak örtüsü. Bundan iki tane koymuş. En çok buna bayıldım.
 Bu acemice çekilmiş bir masa örtüsü pek bir şeker aslında bakmayın siz böyle bulanık durduğuna :)
 Bu da bi yatak ölçüsü tek kişilik..

Veee bu şeker tavuk teyzede böyle porselen çaydanlıktaki çaylar soğumasın, çorbalar hep sıcak kalsın diye bi koruyucuymuş :)

Size daha fazla görsel koyup göz zevkinizi yerle bir etmeye gönlüm razı olmadı. 
Bunların hepsi benim için o kadar çok değerli ki, hepsinde onca yılın emeği, onca yılın hatırası var, ananemin alatımıyla "sırtında taşıdı" o onları buraya bize getirmek için. Bunları çok beğendiğimi söyleyince bir gururlandı, bir mutlu oldu anlatamam size. Kıyamam ben ona.

16 yorum:

  1. havluların havada uçuşmasına Çok güldüm ya :) bu arada annen pek zevkli bir bayanmış at desenli yatak örtüsüne bayıldım ve tavuk hanım pek bir şık iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. :) öyledir o arar tarar en güzel şey nerdeyse bulur çıkarır ortaya. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Meryem bu telaş daha epeyce bir süre taa ki düğün salonuna gidene kadar hep bir eksik çıkar hatta sonrasında bile annem 17 yıldır hala bana taşıyor:)) düşün yani durumu o yüzden kasma bu kadar emin ol herşey yoluna girer. Bu günlerin tadını çıkar gerçekten özel ve güzel günler yaşıyorsun. Özlemek güzeldir çünkü:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çoook haklısın bende kendime sürekli bunu hatırlatıp duruyorum ama işte huy hep bi panik ve sinir harbi içinde :)

      Sil
  4. Ananen çok zevkliymiş bayıldım seçtiklerine. Hepsinde alın teri var. Bu güzel yolda Allah kolaylıklar versin. O havalarda uçuşan eşyalar yerini gelinlik kumaşlarına, tüllerine bırakıyor zamanla :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller canım at desenli takımı ben de çok beğendimm güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler canım. Amiiin hepimiz aldıklarımızı güzel günlerde kullanalım inşallah.

      Sil
  6. sayılı gün çabuk geçer canım hiç sıkma canını.. annelerin seçtikleri bir başka olur iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. aynı telaş benim başımda nereye baksam çeyiz eşyası görüyorum :) Allah güzel güzel kullanmak nasip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çekenin halinden çekenler anlar gibi oluyo bizimkisi hep :) Amiin canım inşallah hepimiz güzel güzel kullanalım.

      Sil
  8. Canim kafani cok yorma ins herseyin yavas yvas olucak. Masa ortusunu cok begendim, boyle vintage tarzini cok seviyorum. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  9. Olucak canım inşallah ben bayan paniğim ya bakmayın siz bana :) Çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ah o kabuslara çok güldüm demekki herkesin başına geliyormuş :D
    Bende ilk zamanlar nişanlımı askeriyede evlenirken görüp telefonda baya bi trip yapmışım :D
    Ama yakındır sende normale döneceksin inşallah :)
    Çeyiz konusunda fazla vurdumduymaz davranıyorum ben sanırım biliyorum yumurta kapıya dayanınca çıkıcak acısı :)
    En kıymetli kişilerden kalanlar hiç kıymetli olmazmı.Tavuk teyze süpermiş :)

    YanıtlaSil
  11. :)Offf seninkisi daha fenaymış evlendiğini görseydim heralde kalkıp gidebilirdim yanına :D Boş ver şimdi den başlayınca da panik oluyosun yumarta kapıya dayanınca da en iyisi sen bu zamanlarını paniksiz atlat. Saol canım.

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)