4 Aralık 2012 Salı

Bumerang Ödülleri


Çok yeni bir blog yazarıyım. 95 takipçim var kaçı düzenli takip ediyor orası meçhul ama az da olsa düzenli bir takipçim var ve ben bloğuma ilgimi sürdürürsem olacak biliyorum. 
Yaklaşık bir ay önce kadar düzenli ya da düzensiz takip ettiğim bir çok blogda bumerang ile ilgili paylaşımlar oldu. Çoğu aday olduğunu açıkladı oy istedi. Sonra oylamalar bitti, ödül töreni yapıldı. Kimi bloggerlar törene davet edildi kimileri edilmedi. Ama kimsede şunlar kazandı şunlar şunlar oldu gibi bir haber duymadım bir daha. Hayır kazanan bloggera bir kutlama yazısı bile yazılmadı bir çok blogda farkındayım. 
Şimdi katılmamış olsam da taktir ettiğim sosyal medyanın gücünün nasıl giderek arttığını gösteren ve blog dünyasının sesini duyuran, giderek de duyuracak olan bir yapı. 
Şimdi bu yazı bir çok kişiye taş atar gibi oldu ama sakın alınmasın kimse, sadece küçücük bir hatırlatma yapayım istedim :) Kimse kırılmasın.
Şimdi ödüller kimlere gitmiş bit bakayım derseniz tıık tııık derim..
Hepiniz sevgiyle kalın, her şeye rağmen hayat çook güzel 

6 yorum:

  1. bende daha önce katıldım ve 2. oldum ve evet orada hıc bır heyecan yasatılmıyor ınsana cok sıradanmıs gıbı ılerlıyor hersey sevmedım ve bır daha da katılmadım

    YanıtlaSil
  2. eksikleri illaki vardır ama katılmak için bir adım atanların sonuç ne olursa olsun devamını da getirmeleri gerekir diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  3. hakkaten kim kazandı ben de hiç takip etmemişim. bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  4. :) önce fırtına gibi esiyor haberleri sonuçlardan sonra kimseden ses çıkmıyor unutuyoruz bizde :)

    YanıtlaSil
  5. Doğru söylüyorsunuz oylarımı vermiştim kazananlar arasında da takip ettiğim bir blogger vardı ama yeterince özen gösterilmediği ortada.. Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
  6. İnşallah gelecek yıl daha özenli davranılır. Tabi gelirim :)

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)