2 Mart 2013 Cumartesi

TTNET ve Türk Telekom Kullananlar, Lütfen Okuyun ...


TTNet kullanan var mı?? Benim ki de nasıl bir soru oldu elbette bir çoğunuz kullanıyorsunuz benim gibi. 
Ben uzun yıllardır TTNet kullanıyorum. Hayatımda böyle sorumsuz aldığı paranın bir kuruşunu bile haketmeyen bir kurum görmedim. Yemin ederim bıktım, en fazla iki ayda bir mutlaka müşteri hizmetlerini arıyorum, ya sinyal gelmez, internetin hızı düşer, ama mutlaka bir şey olur bizim internetimiz kesilir. 
Cinnet geçirme seviyesine geldim çok samimiyim abartmıyorum.
İstanbul'dayken evimi değiştirince interneti 2 günde açacaklarını söylediler, kıyamet kopardım 1 saatte açıldı, sonra sürekli hızı düşmeye başladı,aradan bir kaç hafta geçti müşteri hizmetlerinden bir telefon, bilmem ne kadar ücret karşılığında yükseltelim mi diye. Salağım ya ben farketmiyorum yaptıklarını bir kıyamet daha kopardım, anında hız yükseldi.
Sayamayacağım daha onlarca sorun.
Sonra buraya geldim, internetimi annemin üzerine devretmek için gittin Türk Telekoma, telefonda, internette devredildi, biz oldu biliyoruz yani, bu sefer telefon olmuyo internet gelmiyo, aramaktan bıktık yok, adamlar da hiç bir atraksiyon yok tam bir ay geçti ve fatura ödedik, 
Sonra annem gitti kıyameti kopardı, binbir özürle bi tarife yaptılar yolladılar. Sonra bitti mi hayır, meğerse oradaki gerizekalılar demekten asla utanmıyorum daha büyüklerini de hakediyolar,  İstanbul'daki interneti iptal etmemişler, burda annemin adına yeni bir internet açmışlar ama bundan haberimiz yok, benim telefonuma İstanbul'daki hat için 1,5 liralık ödeme msjı geliyo ben gidiyorum bu ne diyorum sözleşmenizde bir fazlalık var o diyolar ödüyorum. Aradan tam 6 ay geçti , geçen ay bana bir mesaj, İstanbu'daki hattın 27 küsür lira borcu var. Gittik TTNet şubesine, eylül ayından diyo. Siz salakmısın diyorum hakaret edemezsizniz diyo çocuk bana. Ama o gerizekalı çocuk 5 aydır benden 1,5 lira alıyo ben başka borç var mı diyorum yok diyo, şimdi karşıma geçmiş eylül ayının borcu ekim ayında kesilmiş diyo. Annem gitti o merkez Türk Telekoma hiç bir şeyden anlamayan bir salak da orda. Hani şu yüzünde makyajdan başka bir şey olmayan, beyninin içi de makyajlı olanlar var ya öyle bir kız. Anneme salak muamelesi yapıyo, bizden 300 küsür para istiyolar, bahaneleri de var. Annem elini bir vurdu masaya imzaladığım kağıt mı var benim getirin hemen, bende o parayı ödersem falan gibi kendini kaybeden cümleler kurdu kadın :D  parçalayabilirdi kızı. Müdürü çağırttırdı. Baya bi oyanlandılar içerde çıktı müdüre hanım bahane şu, ben anneme devrettim ya annem de engelli olduğu için o tarifeden yararlanabiliyo ( göyaaaaa) ona geçirmek içinde başvurdu, sistem onu reddettmiş, bizim haberimiz yok, kendi kendilerine bizi başka bir tarifeye geçirmişler. 
Para falan ödemedik çıktık bişekilde halloldu diye, bu seferde iki haftadır internetimiz yavaşladı çıldırcaz. 
Tabiii aradım yine TTNeti cevap şu apartmanın kablosunda sorun varmış o yavaşlatıyomuş,pat türk telekomdan bir telefon, 50 lira karşılığında biz yaparız gelin dedim,Allah kahretsin sizi.
Sabah kapı çaldı, Türk Telekom aşağıya çağırıyo gittim. Apartmanın telefon hatlarında da bir problem varmış, onlar yapılıyomuş, o yapar olur biz yapmayalım dediler gittiler .
Aoldu mu dersiniz. HAYIR. 
Yemin ediyorum çıldırma noktasındayım. Allah onların cezasını versin. 
Birde anket yapıyolar, müşteri temsilcisinden memnun kaldınız mı diye. 
Bende bir aradım müşteri temsilcisi çıktı kıza dedim ki ben konuşcam sen sadece dinle ;
O başınızdakiler sizinle ilgili anket yaptırcağına sıkıysa kendileriyle ilgili anket yapsınlar, utanmazlar dedim. Cesaretleri varsa bizden memnunmusunuz diye sorsunlar dedim, baya saydım kapattım.
Çok uzun yazdım farkındayım, ama ben gerekten çıldırma noktasındayım. Böyle lanet bir kurum yok. Türk Telekom adındaki Türk kelimesini haketmeyecek bir  kurum. 
Çok rica ediyorum şikayetçi olanlar varsa söylesin. Bişeyler yapalım, bizler sustukça mahvediyo bu kurum biz , soydu soğana çevirdi, paramızla rezil oluyoruz. Sınırsız internet tarifesinde de adil kota kullanımı diye bir şey var ya. Böyle düzenbazlık olur mu.
Ne olur dediğim gibi varsa şikayeti olan bir şeyler yapalım. Biz Blogger'ız ve bir çoğumuz farkında olmasa da çok güçlüyüz...

11 yorum:

  1. Benzer türle sorunları ben de yaşıyordum en sonunda iptal ettirdim hem telefonu hem interneti. Evdeki sabit telefonu turkcell sabit hatta geçirdim interneti de superonline'a şimdi daha öncekinin yarısı kadar telefon ve internet faturası ödeyip 20 katı hızlı internet kullanıyorum. Ankaradaki eve taşınınca böyle yaptık digitürk'ü de hediye ettiler o da para ödemiyoruz. Turk telekomdan hem telefon hem de internet anlamında kurtulduğuma çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  2. durumunuza çok üzüldüm
    bu ne rezillik kapattırın diyeceğim başka internet alabiliyorsanız bağlarınızı kopartın gitsin ,sınırsız internetteki şikayeti arkadaşlarımda söylüyor film müzik indirmeyin diyolarmış cevap yaa sanane parasını alırken iyi ama kullanıma gelince yavaşlatıyorlar
    ben turkcell vınn kullanıyorum allaha şükür yok elektrikmiş yok yeraltı yok apartmandaki sorun diye hepsinden rahatım ama eşim bürosunda ttnet kullanıyor çok şikayet ediyor maalesef

    YanıtlaSil
  3. Yok canım tabikide tek değilsin hiç bi zamanda tek kalmıcaz. Ttnet te çalışanlar resmen uyduruk bi kutu üzerinden işlem yapıyolar/yaptıklarını zannediyolar.Netin bu kadar yavaşını ben hiç bi yerde görmedim. Yurtdışında yaşarken böyle değil di türkiyedekinde gerçekten büyük problem var.

    YanıtlaSil
  4. türkiye medeniyete ne zaman kavuşur bilinmez ama inek gibi sağıldığımız aşikar..
    kesinlikle kötü bir kurum..
    dünya bedava internet kullanırken bizlerin düştüğü hale bak

    YanıtlaSil
  5. canım benzer sorunları kardeşimde yaşamıştı. hattını kayseriden manisaya taşımak istedi. kendi hataları yüzünden hattı 3-4 ayda taşıyamadılar. kardeşim Ankara genel merkezi defalarca aradı ama bir türlü düzeltemediler sorunu. sonra "tamam artık yeter kapatın hattı" dedi, bu seferde hem tahaddüdü iptal ettirdiği için ceza hemde 4-5 aylık kullanım ücreti almaya kalktılar. en son tüketici hakları merkezine başvurdu ve sadece iptal cezasını ödeyerek kapattırabildi. ben olsam onu da ödemez sonuna kadar uğraşırdım gerçi ama, çok şükür kurtulduk.

    YanıtlaSil
  6. Çok çok hak veriyorum, birşeyler yapmalıyız organize olup!
    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. BEGÜM ERYILDIZ: Çok iyi bişey yapmışsın, superonline gerçekten çok iyiymiş kullanan herkes çok memnun..
    İKİTANEMVEBİZ: Malesef superonline, uydu net gibi sağlayıcılar, hat döeşenerek olduğu için, apartmana kadar gelmezse alınamıyor. İzmir her şeyde olduğu gibi bu konu da oldukça geride olduğu için, değiştiremiyoruz..
    FESHİON,MAKEUP: Çok haklısın, hiç bir şey yapmıyorlar, çağrı merkezi sistemiyle yürüdüğü için ellerinden hiç bir şey gelmiyor ve onların hiç bir suçu yok aslında, her gün kaç kişi ile kavga ediyolardır kim bilir..
    İYİOLANHERŞEY: Kesinlikle çok haklısın, hiç bir şeye sesimiz çıkmadığı sürece böyle kalmaya da mahkumuz..
    SEYNEPÇE: Çok rezil bir kurum, bir de ne olursa olsun bizi borçlu çıkartıyorlar, hakkınızı aramakla çok iyi yapmışsınız..
    CANSIN EKŞİ: Çok teşekkür ederim. Geliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Senden bi tane de bizim aileye lazım, valla sorun falan kalmaz :)

    YanıtlaSil
  9. PATULİAY: Apartmanımızdaki sorun çözüldü ama internet hala yavaş malesef

    YanıtlaSil
  10. Sevili Meryem Hanım, çok çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Kesinlikle Önemli! Ben Türktelekom kullanmıyorum, ama bu tarz sıkıntılarını çok duyar oldum gerçekten. Şaşkınlık içinde dinliyordum ki; üstüne sizin yazınızı okuyunca iyice hak verdim. Bu tarz çok büyük kurumlarda artan oranda "şuursuz ve müşteriyi asla kafalarına takmayan"; tabir yerinde olacaksa da --Mahalli dükkanlar gibi-- küçük ölçekli bir işletmeymiş edasıyla, olaylara yaklaştıklarını görüyoruz. Buna çok büyük bankalar da dahil. Bunları kesinlikle haketmiyoruz. Kesinlikle Bloggerlerın bu yönde güçleri fazla her ne kadar tam olarak anlaşılmamış olsa da, hatta kabul edilmiş olmasa da..! Bu yaşanılanlar aktarılmalı ki, hem insanlar ona göre bir karara varsınlar. Hem de şayet okuyorlarsa ilgili mecralar da belki kendilerine çeki düzen verme gereği hissederler. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)