28 Eylül 2012 Cuma

Set Halinde Mi? Tek Tek Mi?


Bir an önce almayı istediğim sıradaki çeyiz yemek takımı, çatal bıçak, tencere üçlüsü. Bu üçlü kimi markalarda +1 hediye ile kahvaltı takımına tamamlanabiliyor. 
Bu konuda küçük araştırmalarıma başladım. Sizlerle de paylaşmak  istedim. İlk olarak Bernordo ;
Klasikleşmiş çeyiz kampanları bernardo da var. Fiyat olarak diğerlerinden biraz daha fazla ama model olarak daha fazla çeşit var. Daha detaylı bilgi için tık tıkk. http://shop.bernardo.com.tr/Departman/4/5/yemek-takimlari.aspx
İkinci seçenek Schafer. Burada da aynı kampanya bulunmakta ancak kampanya ya dahil olan takımların belirli ürünlerle sınırlandırılmış olması, model konusunda insanı sıkıntıya sokmakta. Hele de benim gibi her şeyin en sadesi olsun diyenlerdenseniz bura da biraz zorlanabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için tık tıkk.http://www.schaferstore.com/
Üçüncü olarak Kütahya Porselen. Sağlamlığı kalitesi tartışılmaz. Kafam hiç ağrımasın derseniz ilk tercihiniz olabilir ancak özellikle internet sitesinde yer alan ürünleri sınırlı. Daha detaylı incelemek için direk mağazaya gitmeniz gerekebilir. Yine de bir bakayım neler varmış derseniz tık tıkk. http://www.kutahyaporselen.com.tr/urunlerimiz
Karaca, Porland,Jumbo,Güral Porselen ve diğerleri bir çok marka sıralanabilir ancak burada önemli olan size neyi ne kadara sunuyor oldukları.
Benim gibi set halinde değil de tek tek almayı düşünenlerdenseniz bu konu biraz daha karmaşıklaşıyor. Ancak set halinde olduğunda yemek takımını beğensen, tencerelerini beğenmiyorsun, onu beğensen çatal bıçaklar içine sinmiyor insanın. 
Şimdi kendime bir kaç haftalık araştırma süresi tanıdım bunun sonucunda fazla uzatmadan içime sinen bir şeyi almak istiyorum. 
Fikri olan varsa her türlü yardım kabul edilir :)
Görüşmek dileğiyle...

6 yorum:

  1. ben tek tek diyenlerdenim canım. Mesela her markanın iyi olduğu ürün farklı, çelikte Jumbo-Hisar ilk aklıma gelen, porselende Kütahya-Bernardo gibi...Ben çatal-bıçak-tencerede hisarı, yemek takımlarımda Kütahya porseleni tercih ettim. Çok memnunum,umarım sen de istediğin gibi olanını bulursun,içine sinmesi en önemlisi!;)

    YanıtlaSil
  2. :) aslında benimde aklımda oluşmaya başlayan markalar aşağı yukarı bu şekilde özellikle hisar ve bernardo ile ile ilgili baya aklıma yatan şeyler var. İnşallah bir şeyler seçerim bir an önce. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Meryem az önce blogumda izleyici kısmında görüm ve ziyaretine geldim iyiki gelmişim,henüz blogunu incelemeim ilk yorumu bu postuna bırakayım dedim, İstanbuldan korkma İzmirden arkadaşlarım var burasıda tıpkı orası gibi büyükşehir yardımcı oluruz :)) Bu postun için şunu söyleyeyim tecrübeli olarak paketlere kanma tek tek al daha iyi çünkü paket içinde hepsi beğendiğin şeyler olmayacaktır nasıl olsa uygun diye düşünüp sonra değiştiririm düşüncesiyle alma çünkü kolay kolay değiştiremiyorsun :)) O nedenle iyi düşün içine sinen şeyleri almaya bak.Fotoğrafta görülen kçşeli takımlar evet çok şık duruyor belki ama kullanışlı olmadıkları kullanan arkadaşlarım tarafından onaylandı ben yuvarlak hatlıları tercih ettim memnunum. Yinede içindeki sese kulak ver, hadi kolay gelsin görüşmek üzere, istanbula ne zaman geliyorsun bu arada?

    YanıtlaSil
  4. bu arada diğer bloglarımada beklerim
    hayatherdaimguzel.blogspot.com
    yeldaninhunerlielleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. :) merhaba Yelda. Çok teşekkür ederim güzel yorumların için. İçimdeki ses büyük çaplı tek tek diye bağırmaya başladı zaten. İstanbul dört yıl yuvam oldu benim. Şimdi özlüyorum orayı. Bir yıl izmirdeyim. Perşembe günü bir İstanbul kaçamağı yapmayı planlıyorum inşallah. Kendine iyi bak sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben pek anlamam bu işlerden ama tek tavsiyem güral porselenden şaşma derim.Yıllarca kullanmama rağmen kesinlikle solma yapmadı.Porselen dediğin ilk günkü gibi canlı kalabilmeli bence.Sana kolaylıklar diliyorum canım,bana da beklerim
    Sevgiyle

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)