6 Ocak 2014 Pazartesi

Servislerle İlgili Merak Edilenler

Öncelikle herkese merhaba:)
Her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum.. Bu süreç benim için çok farklı bir deneyimdi..
Sevgili Gizemin postundan sonra bir sürü güzel takipçim oldu.. 
Bu ameliyat sürecimde öyle çok mail aldım ki.. 
Kimileri beni çok şaşırtan kişilerdendi.. Hiç beklemediğim güzel kişilerin beni takip ettiğini, sessiz takipçimin ne çok olduğunu öğrendim bu süreçte..
Mail atan herkese öyle çok teşekkür ediyorum ki, çünkü beni seven takip eden ne çok insan olduğunu gördüm, boşa kürek çekmediğimi gördüm..
İlk olarak dantel amerikan servisine göstermiş olduğunuz bu ilgiye çok teşekkür ediyorum..
Servislerle ilgili detaylı bilgi isteyenler için elimde olan bir kaç görsel koyuyorum..
Ameliyatım sebebiyle hareket edemiyorum yeni fotoğraf çekemiyorum bu nedenle..
Ne olur kusura bakmayın..




Servislerin çapı 40 cm..
Sipariş ve detaylı bilgi için ikisehirbirmeryem@gmail.com adresine mail atabilirsiniz..
İlginize ve sevginize çok teşekkür ediyorum..
Hepinizi çok öpüyorum..

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun, ben rahatsız olduğunuzu bilmiyordum....

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Tembel dantel servisleri çok güzel görünüyor, hayırlı işler !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun canım. Zevklerimizin aynı olduğu aldığımız Bernardo takımlardan belli:) Güle güle kullan, mutluluklar. Yeni bloguma beklerim.
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)