12 Kasım 2013 Salı

Yeni Evlinin Hayata Tutunma Çabaları :D

Nereden başlasam, söze nasıl girsem hiç bilmiyorum.. 
Hem uzun zaman oldu hem, kısa.. Öyle çok şey oldu ki, ne anlatsam nasıl anlatsam hiç bilmiyorum..
Evlendim. Sanki hala evlenmemişim, o gelinliği giyen ben değilmişim, İstanbul'a okula gelmişim gibi geliyor hala :D 
Gelinliğime iki kere giymeme rağmen hiiç doyamadım. bir daha evlenelim falan diyorum ciddi ciddi yarime :D 
Annemi çok özlüyorum :( 
Aslında uzakta olamaya alışkınım çok zor olmaz diyordum ama öyle değilmiş, bi başka özlemmiş bu.. Hiç bitmeyeceğini, hep böyle olacağını bildiğin bi özlem.. 
Evime alışmaya çalışıyorum.. Yeni hayatıma alışmaya çalışıyorum.. 
Büyüdüğümü düşünüyorum aynaya bakıyorum hala aynı çatlağım :D
Lafın özü, konuşacak paylaşılacak çok şey var.. Hiç merak etmeyin, bundan sonra bol bol sizinleyim. 
İnternetimizin olmadığı zamanlar Instagram'daydım. Hala da devam ediyorum. Farkettiğim en büyük soun blog dünyası oraya kaymış durumda. Bu konu üzerinde daha sonra detaylı i şekilde durulacak :D
Şimdilik görmeyenler için istagram günlüğü;


Evimi nasıl paylaşacağımı bilmiyorum sizlerle, sanırım böyle parça parça olacak.. 
İkramlar sofraya yerleşmedi, misafirler gelmeden epey önce hazırladım..
Aslında temizlik yapıyorum, o yüzden koltuklar böyle yamuk :D

Bu çorbalıkta yoğurt mayalama fikri annemindi. Çok da güzel oluyor :)

Bu güne kadar yaptığım en lezzetli browniydi :)

Evett ben büyük bir kereviz severim. Bir çok insanın kereviz sevmemesinin en büyük sebebinin de pişirme yöntemi olduğunu düşünüyorum. Doğru pişirmeyle evde kereviz piştiğini hissettirmeden lezzetli bir yemek yapabilirsiniz :D
Gurme Meryem den tüyolar. Şaka bir yana çok yemek bilmem ama yaptığım yemekleri de bilerek yaparım. 
Şimdilik benden bu kadar. Kendinize çok iyi bakın.Sık sık görüşeceğiz hiç merak etmeyin.. 
Öpücükler....

41 yorum:

  1. evet canım yaa daha sık post girmelisin..postlarını da seni de özledik..öncesinde 1 yıldır sessiz izleyicindim artık sesli izleyicin oldum blogum sayesinde :)
    bana da beklerim egegelini.blogspot.com...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum canım çok sevindim seninde aramıza katılmana. Sık sık buradayım artık :)

      Sil
  2. çok güzel kareler, bol bol yazı bekliyoruz senden :)

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin yeni gelin!daha dün gece bakmıştım bloga bugün yeni yayın gördüğüme sevindim:))yeni hayat hem zevkli hem heyecanlı!huzurla sağlıkla alışırsın inşallah yeni düzenine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet biliyorum o bakmaları, bende çok yaparım yeni post girmiş mi diye :) amiiin güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. İnşallah çok çok mutlu huzurlu olursun yeni yuvanda allah mutluluğunuzu daim etsin başka şehirde olmak zordur ama sevdiğin yanında olunca her şey aşılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten burada ondan başka kimsem yok ama yinede her şey güzel çok garip :) Çok teşekkür ederim amiin inşallah :)

      Sil
  5. yoğurt mayalamak için süper fikir.annene de teşekkür ederim.aklımda bulunsun;)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, yeni hayatınızda size kolaylıklar diliyorum. Her başlangıç zordur eminim ama zamanla alışılır da :))
    Takipteyim, bol sohbetli bi dönüş olsun :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın her başlangıç zor oluyor.. Teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  7. Hoşgelmişsin..:)
    Çok güzel kareler, sık sık paylaşımlarınızı bekliyoruz..:)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun...
    dilerim ki yeni hayatın da hep huzurlu ve mutlu geçer...yeni postlarını bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  9. bir kere daha tebrik ediyorum..aynen instagramda daha bi aktif olduk...

    YanıtlaSil
  10. Huzur dolu bir yuvan olur insallah goruntu cok guzel :-)

    YanıtlaSil
  11. hoş geldin
    bende merak ediyordum
    iyi olduğuna sevindim;)

    YanıtlaSil
  12. valla ayni duygulari yasiyoruz canim :( oraya giderken burdaki günleri özlüyorum ve burdayken ordaki günleri özlüyorum :( sen bilyiorsun durumu :((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum canım beni ya anlamazmıyım. Çok karmaşık bi halde yaşıyoruz resmen :(

      Sil
  13. Hoşgeldinn, geçen gün aklıma geldin yokladım bloğunu yeni bir post var mı diye ama bugüne kısmetmiş okumak :) Yeni evinde hep huzurla yaşa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim anca yazabildim. Hala internet bağlatmak için bir ay beklenebilen sorumsuz kurumların olduğu bir ülkede yaşıyoruz malesef. Amin inşallah :)

      Sil
  14. Yeni gelin evi ne güzel olur ! Bütün eşyalar yeni, her taraf tertemiz, henüz dağıtacak bir afacan olmadığı için her şey çok düzgün hatta mum gibidir, milim oynamaz :)
    Tadını çıkar canım...mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle, 15 dakika da toplanıyor. Amiin çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  15. Hoşgeldin Meryemcim :))

    Bloğunu boşlayıp instagrama kayan tüm bloggerlere isyan bayrağı çekmek üzereydim ki postunu gördüm :)

    Bloglarımızı boşlamayalım lütfen :))

    YanıtlaSil
  16. Canım güle güle otur evinde :) Browni tarifini bekliyorum ben :)

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldin canım çok özlendi yazıların:) Evin harika görünüyor inş hep huzurla oturun..

    YanıtlaSil
  18. Evet hoş geldiniz Meryem Hanım, Ev harika görünüyor bence, herşey gayet hoş;) Evinizden böyle güzel kareler ve iç huzuru mutluluk eksik olmasın en önemlisi bu;) Sevgi ve selamlar:)

    YanıtlaSil
  19. Evininin resimlerini beğendim güzelmiş,Allah mesut etsin ,hayırlısı ile birde bebiş bekleriz artık:)))
    kerevizi bende severim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. ah ilk günlerim geldi aklıma nede heycanlıydım Allah daim mesut etsın ınsallah ☺️❤️

    YanıtlaSil
  21. Öncelikle hayırlı olsun :) bir gün o eve o kadar ait hissedeceksin ki kendini, geriye kalan her yer yabancı gelecek.
    :)
    Evinde kullandığın renkleri çok beğendim, insanın içi açılıyor.
    :)
    Browniye gelince lezzetli olduğuna eminim, çok güzel görünüyor.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
  22. Evliliğin hayırlı olsun çok çok mutlu olman dileğiyle
    Evin fotoğrafda gördüğüm kadarıyla çok zevkli bir şekilde döşenmiş
    İnstagram herkesi biraz kopardı blogdan:(
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  23. buzdolabı almak istiyoruz bir öneriniz var mı acaba yeni evli olarak? evinizde huzurla sağlıkla oturun inşallah...

    YanıtlaSil
  24. sandalye ve koltuklarınızın markası nedir acaba çok güzelmiş güle güle kullanın

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)