26 Temmuz 2013 Cuma

Büyük Buluşma ve Eminönü Çıkartması :D

Hiç vakit kaybetmeden sizlere büyük buluşmanın ayrıntılarını vermeye başlıyorum :)
 Gül ve benim bir projemiz var, çok yakında sizlere Gül tarafından duyurusu yapılacak olan :) o proje için ilk çalışma olan malzeme seçme işinde aklımıza Eminönü fikri geldi. Tesadüf olarak benim de İstanbul'a gelecek olmamla tamam dedik buluşalım artık :)
Pazartesi için sözleştik ve benim her zamanki gibi buluşmalarıma geç kalmamla küçük de bir rötarla Eminönünde buluştuk. 
O kadar uzun zamandır mesajlaşıp telefonda konuşuyorduk ki hiç yabancılık çekmedik. Ben sadece ilk yüzyüze görüşme nedeniyle Gülün mimiklerini ve duygularını çözmek için baya bir çaba harcadım :D 
Böyle bir huyum var illaki karşımdaki yüz hareketleriyle ne anlatmak istiyor bilmek isterim :D 
Ama çok da zolanmadım. 
Eminönü esnafı çok ukalaydı. Onlar kadar tok satıcı görmedim. Hemen hemen her dükkandan ben, yaaaa ne kadar ukalalar böyle diye söylenerek çıkınca, Gül "kızım şöyle söyleyip durma valla dayak yicez" dedi sonunda :D 
Hahahaaaa bu aralar zaten sinirliyim, çatcak yer arıyorum bir kıvılcım yeter bana :D
Çok da fazla agresiflik yapmadım ama gerçekten :)
İlk olarak kınam için İzmir'de fiyatları pahalı gelen bir kaç şey aldık.
Bu teflerin daha büyük boyları da bana bu şekilde daha sevimli geldi. Ayrıca farklı renkte olanları da. 10 tane aldım. İstanbul'da tanesi 2,5 liraydı İzmir'de 4 lira demişlerdi o da toplu alırsak. 
Bu el mumları da iki çeşit olarak değişiyordu. Bir modeli vardı onu hiç beğenmedik. Bunlar 12 tanesi 10 lira olarak değişiyordu. Pazarlık yapamadık malesef :(  çünkü çok ukala bir esnafı var oranın :D 
Bunları bile alırken o sokağı üç kere falan inip çıktık :D 

 Fazla fotoğraf çekemedik. Nedenini ramazan olmasına bağlıyorum :D 

Bu ciciler de gene yanı yerde çok uygun fiyata satılıyordu. Cupcake kaç tane olduğunu hatırlayamıyorum ama bayaaaa bir büyüklükteydi 10 lira gibi çok uygun bir fiyatı vardı. 
Bu isimliklerde 7,5 liraydı.
Ben İzmir'e gelecek olduğum ve yanımda getirdiğim çantam ufak olduğu için almadım. Evlendikten sonra alacağım ama Gül birer tane aldı :)
Daha sonra Gül'le ola şu meşhur projemiz için araştırmalara başladık .Aynı dükkana 4,5 defa girip çıktığımız oldu Gül ben giremem dese de ben onu itekledim :D
Uzuuuun fiyat araştırmaları sonucu şu malzemelerde karar kıldık ;
Ortaya çok güzel bir şey çıkacak beklemede kalın derim :)
 Yapımda ufak değişikliklere gittik. Fiyat açısından buna mecburduk. Bulduğumuz yöntemle oldukça büyük bir kar yaptık ama :D
Daha sonra nglish Home Eminönü şubesini ziyaret etmeden olmazdı. Oldukça ucuzdu outlet katı. 
Ben hangi akla hizmet öyle bir şey yaptım bilmiyorum ama şu runnerdan bir tane almışım :D
Eve gelince farkettim :D
Daha önce bir çok masa örtüsü aldığım için artık masa örtüsü almadım. Diğer şeylerin çoğuda ya vardı ya da tam bakamadım bilmiyorum.
İşte Gül'ün aldıkları;

Üstteki pembiş masa örtüsünden bende daha önce almıştım :) takım yaptık. 
İşte bu da bizden bir kare. Bu arada tesadüfler zincirimizden biri daha şuydu Gül'ün üstündeki tuniğin aynısının gömlek hali var bende de. Zevklerimiz de aynıydı :) 
Müstakbel Eşi çok şanslı olacak kızımızın söyleyeyim ;)
Bunlara da almadığıma pişman olduğum kına taçları. Fiyatları oldukça uygundu. Bir daha ki İstanbul turumda alacağım. 
Veee böyle koşturmacalı bir günü ardından birbirimize veda edip bir daha görüşmek dileğiyle ayrıldık birbirimizden.
Ben kararsız ve agresif halimle Gül'ü çıldırttım :D o bana katlandı ama :)
Allah bozmasın inşallah. Çok umutluyum bizden. 
Ve işte büyük bir ipucu daha bırakarak, bu uzun gezi yazısını sonlandırıyorum. 
Beklemede kalın postlar çok geçmeden devam edecek :)

12 yorum:

  1. canım ben de kınam için o deflerden aldım kemeraltından 2.5 tl'ydi tanesi keşke haberim olsaydı söylerdim sana yerini. güle güle kullan aldıklarını çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir dostluk edinmişsiniz :)
    Bu arada bende Emin önü'ne gidip talan etmek istiyorum orayıııı! :) Ankara'da neden böyle bir eyr yok yahuu :(
    O tekli aldığınız runnerın setinden var bende de, minderlerini aradım uzunca bir süre ama bulamadım, acaba Eminönü'nde bulabilir miyim umudu oldu şimdi içimdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize de haber ver o günü :)
      Eminönü deki mağaza çok büyüktü, o minderlerin orada olabileceği ihtimaller arasında ;)

      Sil
  3. bu sıcakta iyi gezmişsiniz maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. cok hossun :) eminönü esnafı farklıdır biraz, gül'le birbirnizi tamamlamışsınız anlaşılan :) bende büyük keyif alırım eminönünde alışveriş yaparken, herşeyi bulabileceğin kocaman bir çarşı orası, e bazı olumsuzları olabilir onları da fiytların makul olmasıyla tolere etmiş oluyoruz işte

    YanıtlaSil
  5. gezinize ve aldığınız herşeye bayıldım eminönü englısh homede çok çok güzel şeyler var eski sezonlarda pahalı olan ürünleri şu anda ucuza bulmak mümkün bende çok sık eminönüne gidiyorum artık öğrendim nerede ne satıldığını nişan sürecimde her haftasonu oradaydım nişanlımla

    YanıtlaSil
  6. :)ne güzel şeyler almışsınız,beklemedeyiz ozaman

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bi gezi olmuş.gül'le gerçekten birbirinizi tamamlamışsınız farklı kişiliklerin dostluğu iyi oluyo :) projeyide merakla bekliyoruzz:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel şeyler almışsınız, güle güle kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun cok guzel seyler almıssın:) gulegule kullanın
    mutlu bayramlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  10. ooooooohh ohh ne güzel ciciler varrrr icim gitti :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)