23 Eylül 2013 Pazartesi

Kına Gecem

Onca zaman bekledik, ayları saydık, gelmez diyorduk ama geçip bitti bile. Kına gecemiz cumartesi günü gerçekleşti. 
Gelinlik de giydim bindallı da, öyle garip bir his ki, herkes sana bakıyor ama sen hiç farkında olmuyorsun. Herkesin yanına gitmek, herkese eşit zaman ayırmak, gelen kimseyi kırılmadan göndermeye çalışmak, aynı zamanda oynamak, fotoğraf çektirmek, hepsine yetişmek çok zormuş :D 
aksilikler de olurmuş, seni üzmeye çalışanlar da, kıskançlıktan görüp de görmemezlik den gelmeye çalışanlar da olurmuş, senin için sırf senin için çok uzak yollardan gelenler de olurmuş ama, sana uzaktan gülen gözlerle bakan sevdiklerin de olurmuş. İçini ısıtan kara bulutlarını dağıtan sevdiklerin. 
Varsın herkesin canı sağ olsun. 
Şimdi sizlere gelinlik değil bindallı fotoğrafımı gösteriyorum. Nikahtan sonra gelinlik :)
Kendinize çok iyi bakın. Pazar günü düğünüm var  o arada yeni bir şey yazabilirmiyim bilmiyorum. Yazamazsam da affedin. Kendinize çok iyi bakın ve beni bekleyin:)



62 yorum:

  1. Ne kadar zarif bir bindallı bu, bayıldımmm:) Mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  2. tatlım her ne kadar yüzün görünmese de harika görünüyorsun özellikle bindallına bayıldım.
    Desene artık iki şehir bir meryem oluyor bir şehir bir meryem :)Mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım , keşke öyle olsa ama ailem izmir' de iki şehir olmaya devam :(.

      Sil
  3. Çok hoş ve çok kibar görünüyorsun canım..hadi sıra düğünü atlatıp sevdiğinle rahata ermenize geldi :) sevgiler size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. İnşallah hayırlısıyla artık.. bizden de sevgiler :)

      Sil
  4. Çok yakışmış..:)
    Yuvanızda muhebbet, sevgi, saygı hiç eksik olmasın inşAllah.

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzelsiniz.ömür boyu mutlu huzurlu olun inşallah canım.ayrıca bindallına bayıldımm..

    YanıtlaSil
  6. tebrikler canım çok şıksınız
    kara böcükleri çıkar aradan;)

    YanıtlaSil
  7. kıyafetin harika olmuş çok yakışmş meryemcim eminim çok da güzel bir gelin oldun, sonsuz mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  8. Allah mesut etsin! Maşallah çok hoş görünüyorsunuz.
    Nazardan korkmakta haklısın ama yüzü bu şekilde silinmiş fotoğrafları sevmiyorum. Seni sevenler de olacaktır sevmeyenler de...
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın, aslında bende hiç sevmiyorum saçma bir şey farkındayım ama yüzümü göstermek de istemiyorum nedense.. Çok teşekkür ederimm..

      Sil
  9. Harikasın kıyafetine bayıldım allah bir ömür boyu mutlu etsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım amiin inşallah hepimiz çok mutlu oluruz.. :)

      Sil
  10. ayy çok güzel, sabırsızlıkla bekleyeceğim =)

    YanıtlaSil
  11. çok hoş görünüyorsunuz...maşallah...

    YanıtlaSil
  12. Şimdiden tebrik ederim canım,bir ömür mutlu olun inşallah..Çok zarif görünüyorsun bu arada,maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canım benim, Amiin inşallah hepimiz :)

      Sil
  13. Allah mesut bahtiyar etsin inşallah... Bindallıya bayıldım tek kelime ile, nereden aldığını paylaşabilir misin? Özel dikim falan mı yoksa? Harika olmuş ya, süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin canım çok teşekkür ederim. Evet özel dikim İzmir'de bir modaevinde dikildi.. :)

      Sil
    2. Belli valla, çok harika çünkü!

      Sil
  14. cok zaarif bir bindali cok begendim canim allah mesut etsin ömür boyu mutluluklar dilerim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canım benim amiin, hepimiz çok mutlu olalım..

      Sil
  15. Canım o kadar zarif olmuşsun ki hayran hayran baktım fotoğrafa:) Maşallah :) Allah mutluluğunuzu daim etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok teşekkür ediyorum.. Amiiin inşallah hepimiz çok mutlu oluruz..

      Sil
  16. Hayırlı olsun çok güzel olmuşsun. Allah mesut etsin.

    YanıtlaSil
  17. canım öncelikle hayırlı olsun :) bende yaklaşık 1 ay öne yaşadım bu heyecanlarıı :) gelip geçti sanki yıllardır evliymişim gibi hissediyorum :) rabbim ağzınızın tadını hiç bozmasın inşallah..bu arada banada beklerim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, haklısın sanki hiç olmamış gibi oluyor :). Amiin inşallah..

      Sil
  18. Bindallını çok beğendim canım çok zarif olmuş, bir ömür mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  19. Allah nazardan saklasın.su gibiydin o gece:))))

    YanıtlaSil
  20. Tebrik ederim ikinizide cok guzelsiniz :) devamini merakla bekliyorum... Yeni gelein evinizin resinlerinide cok selamlar :)

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim :) kına elbisen de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  22. Bindallına tek kelimeyle ba-yıl-dımmmm.. Vallahi böyle güzel bindallı varken gelinlik giymeye bile gerek yokmuş ama elbette yakınların görmek istemişlerdir gelinliğini. Onu da merakla bekliyorum.
    Allah mutluluğunuzu daim etsinnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklsın, keşke saatlerce üstümde kalsaydı diye düşündüm ama şehirler arası olunca malesef :( Amiin çok teşekkür ediyorum..

      Sil
  23. Ah şimdi fark ettiim ki aslında ben bu satırları yazarken sen düğünündesin :) Dilerim harika geçiyordur.. Tahminen de prensesler gibi olmuş ortalıkta salınıyorsundur şu anda. O zaman bir daha mutluluklaaaaar :)

    YanıtlaSil
  24. ne hoş gözüküyorsunuz maşallah...
    Allah kem gözlerden sakınsın

    YanıtlaSil
  25. pek zarif bir gelin maşallah,Allah mesut etsin.

    YanıtlaSil
  26. pek zarif bir gelin maşallah,Allah mesut etsin.

    YanıtlaSil
  27. Allah mutluluğunuza mutluluk eklesin canım..

    YanıtlaSil
  28. Ne kadar zarif bir seçim bu bayıldım:)) Hayırlı olsun Allah mesut etsin inşallah canım

    YanıtlaSil
  29. Ne kadar da zarif bir seçim bu bayıldımmm:)) Hayırlı olsun Allah mesut etsin inşallah canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, amiin inşallah hepimiz çok mutlu oluruz..

      Sil
  30. Bindallığın da çok güzelmiş ya sırıtarak bakıyorum fotoğraflarına :)) Mutlu kal :)

    YanıtlaSil
  31. Selamlar, bu bindallıyı bana kiralamayı düşünür müsün acaba?

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)