26 Haziran 2013 Çarşamba

Gelin Saçı Modelleri Vol.2

Aslında yazacak sizinle paylaşacak pek çok şeyin var ancak bu yaz sıcakları beni kötü şekilde etkiledi. Alerjim yine tavan yaptı ,kaşınmaktan böggg iğrencim biliyorum ama bitap düştüm. 
Evin içinde dahi hareket edecek takatim kalmadı gibi. Zaten önceden de ağır kanlı biriydim :D şimdi iyiden iyiye fena oldum. 
Biliyorum pek çoğunuz benimle aynı durumdasınız. Bu yüzden beni yadırgamadığınızı düşünüyorum.
Buralardayım hayattayım demek istedim sadece. Kendimde güç bulduğum ilk anda size son gelişmelerden haber vereceğim hiç meraklanmayın. 
Hepinizi pek kocaman öpüyor ve hala arayışta olanlar için saç modellerinden bir demet daha sunuyorum. Şayet ben hala saçlarıma karar veremedim. Gerçi yaklaşık 3 ayım var daha :D 










8 yorum:

  1. ayyy canıımmmm hepsi çok güzel ama numaralılardan bir numara olana bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  2. canım öncelikle geçmiş olsun alerjin için Allah şifa versin :) Düğüne de 3 ay çok uzun bi süre değil aslında, hemen geçer ben bile heyecanlandım bak :) anladığım kadarıyla dağınık modelleri seviyosun hepsi de sana çok yakışır :)

    YanıtlaSil
  3. Meryem Hanım, geçmiş olsun, hakikatten sıcaklar alerjileri tetikliyor. Ben bundan 3 sene önce Ramazanda ilk yaşadım devam ediyor halen ama kefir içerek azalttım resmen alerjimi. Dilerim sizinki de sizi daha fazla bitap düşürmeden geçer. Öte yandan seçtiğiniz modeller hakikatten çok çok güzel modeller, hayırlısı olsun Bu arada modellerden 1-5 ve enson karelerden alttan en soldaki model benim favorilerim oldu.

    YanıtlaSil
  4. ah meryemcim bayıldım modellere. benm düğünüme 1 ay kaldı ama ben de hala saç modeli blirlemedim :( benmki kır düğünü olacak. çiçeklerden bir taç düşünüyorum. 1 ve 5 i çok beğendim. 2 de çok klasik ama bir o kadar şeker. topuzun etrafına dolanan çiçekler sempatik durabilir. ben de hayatımda ilk defa alerji oldum. sanırım stresten. benimkiler hiç kaşınmıyor. ama her tarafım kırmızı beneklerle doldu. sanırım gelin hastalığı :)geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Canım hepsi ayrı güzel ve tam istediğim modeller :) inşallah 1 ay sonra düğünüm var benim de çok iyi fikir oldu :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok iyi modeller bravo zevkiniz seçimleriniz güzelmiş .

    YanıtlaSil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)