28 Kasım 2012 Çarşamba

Ben Geldiiiiim :)

Uzuuun bir aradan sonra yine katıldım aranıza. Biliyorsunuz İstanbul'daydım. Sınavlarım vardı. Hepsini verdim geldim. İstanbul'daki evimi kapattığım için ordaa burdaa kalıyorum gittiği zaman :) Bu yüzden internet problemi yaşadım bol bol. E haliyle bloğa pek uğrayamadım. 
Şimdi İzmir'deyim. 
Bol bol gezdim, bol bol gördüm, az az da ders çalıştım İstanbul'da. 
İçimde hep bir buruk sevinç. Yarim askere gidecek her geçen gün zamanımızı kısaltırken, tam mutlu oluyorum sonra anında üzülüyorum. Herkes dalga geçiyor benimle 5 ay ne olacak diye ama demesi kolay bekleyecek, özleyecek olan benim :(
Bu kısa bir ben yaşıyorum postuydu. Daha sonra ben neler yaptım postuyla karşınızda olacağım.
Hepinize bol öpücükler :)
PS: Sonbaharın son günlerindeyiz biliyorum. Bir kez bile yazamadım son bahar postu. Severim ben son baharı ama bu kez hüznünü hisettim sanki. Sizlere küçük bir sonbahar resmi ile veda etmek istedim..

9 yorum:

  1. Hoş geldin canım.Askerliğe gelince bak benim eşim 12 ay yaptı ve kızım 2 yaşındaydı o askere gittiğinde.Hasretlik ve beklemek zor ama 5 ay yinede çok uzun süre değil Allah sağlıkla gidip gelmeyi nasip etsin.Bunlar güzel ayrılıklar... Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın 12 ayı düşününce 5 ay gerçekten çok değil bazen şımarıklık yapıyorum sanki ama napayım zor geliyor :/

      Sil
  2. Yazılarını keyifle okuduğum bloglardan birisin, dönmene sevindim meryemcim.Hoşgeldinn.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Oooo Meryem, ben 15 ay göndermiştim :) O kadar çabuk geçecekki sen bile şaşıracaksın dert etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sende haklısın herkes haklı ama yine de çoooook zor geliyor..

      Sil

az biraz sözü olanlar buyursun lütfen :)